Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
r2d2 avatar
reszler112233:

köszi! akkor az lesz amire gondoltam, marad az újra húzás \m/ kösszi\m/
0
0
0
0
reszler112233 avatar
r2d2:
Na ez fogós kérdés.
Én kipróbálnám simán csak SSD-vel hogy elindul-e a rendszer.(Még az optikai meghajtókat is leválasztanám.)Így csak az SSD amiről tényleg boot-olhat a gép.
Mekkora tárhelyű az SSD amúgy? Elképzelhető hogy valamilyen Windows frissítés hiánya a gond.( Az update előszeretettel telepít arra a partícióra amin a legtöbb szabad tárhely van.)Elképzelhető hogy valami fontos frissítés elment a régi HDD-kel együtt.Ha így van lehet csak újra telepítés segíthet.
0
0
0
0
hashimoto avatar
Krissz:ha van net,akkor nem lehet olyan nagy gond,talan "elmulik" ez a gond😃
Roba1996:A Vulkan API-t teszi fel a gepre.Olyan mint a directx.Nehany jateknal,ami tamogatja,jelentos teljesitmenyjavulast lehet elerni.
r2d2: Ez tenyleg jo fejtoro,de viccet felreteve,holnap megprobalok utananezni.
0
0
0
0
r2d2 avatar
sziasztok! egy jó kiss fejtörő! haveromnál három HDD van, kicsik, be raktunk 2TB HDD-t, ki vettem a régieket, SSD-n van a Windows, boot-ólast beállítottam SSD-re, mentettem, a gépet újra indítottam, de nem tölti be a Windowst, mi lehet a gond?valaki valami ötlet?
0
0
0
0
roba1996 avatar
Ezt a vulkanRT érdémes fel telepíteni illetve ez mi célt szolgál?
0
0
0
0
Krissz avatar
Tök üres a log ok a modemben 😆
Amúgy van net, feltöltés is van biztos mert megvan a 20/2 tehát faxa, csak nemértem miért villágít narancssárgán (pirosnak irtam javitom, ez sárga)
0
0
0
0
hashimoto avatar
Nekem is volt ilyen, úgy kellett összekukáznom ismerősöktől, hogy gallyazás volt, és kikapcsolták aznapra az internetet..😃 De amúgy, ha több infót akarsz, nézz bele a modem log-jába. 192.168.100.1 vagy