Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Gta4vevo avatar
Nekem is ilyen tápom van bár csak 1 hete de tökéletes!😀

Szerkesztés: Hát igen elég kérdőjeles hogy ez 400w alatt lehet vagy nem😞
0
0
0
0
kisteker avatar
CHIEFTEC iARENA 400W

Erre a tápra rá tudom kötni teljes mértékben a Terv konfigomat úgy, hogy működjön is?
0
0
0
0
cseszka avatar
Az alaplap gyártó azt irja h az F4 bios támogatja a 6 core cpu-t.Nekem az F8 van fent.Most tegyem fel az F4-es verziot,v maradjon az F8?
Itt a link a biosokrol.
http://hu.gigabyte.com/products/page/mb/ga-ma770t-ud3_10/download/bios
0
0
0
0
niteforce avatar
cache gyorsitotar meretet jeloli minel nagyobb annal gyorsabb a hdd
0
0
0
0
Rolando avatar
Sziasztok az a kérdésem hogy a merevlemezeknél mit jelent az hogy 16.32 és 64MB-os?
0
0
0
0
niteforce avatar
igen, de a kézikönyvben meghatározott helyre rakd a 4 pinest.
0
0
0
0
wdavid avatar
A GIGABYTE GA-990XA-UD3 alaplapon egy 8 pines 12voltos aljzat van de az én tápomon csak egy 4 pines dugó van...elindul akkor is ha csak egy van bele dugva?
0
0
0
0
sisko avatar
vga-ra MSI Afterburnert ajánlanám,játék közben is kijelzi a hőfokot,fps-t,stb.
0
0
0
0
cseszka avatar
kössz niteforce.az már megvolt,beállitottam arra,és a biosban 1600Mhz-t irt de a cpu-z továbbra is ezt.ekkor visszavettem.szal ha arra teszem nemlesz gond a memókkal ugye?mert támogatják az 1600Mhz-t.
0
0
0
0
niteforce avatar
cseszka írta:
Estefele gyülnek a hozzáértök,erre a hszre #11322 kérnék segitséget.

Gondolom BIOS-ban manuálisan kell beállítani 1600 MHz-re a memóriát.
a **** MHz O.C az azt jelenti hogy az eredetileg azon az órajelen járó ramokat manuálisan kell beállítani arra az órajelre. mert nem automatikusan megy annyin. szóval neked is biosban kell beállítani hogy magasabb órajelen (ebben az esetben 1600 MHz-n) menjen. A képen 667 MHz vagyis effektív 1333 MHz van.
0
0
0