Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
atikac avatar
Asus M5A78L-LE Socket AM3
0
0
0
0
Osynho avatar
Alaplap: Asus

😂 Köszi az infót! 😃

Nem ismerem az Asus biosokat, de kell lennie egy olyan menüpontnak, ahol az fsb-ram arányt tudod állítani. Az időzítéseket állíthatod alacsonyabbra, ha mégsem emeled az órajelet.
0
0
0
0
atikac avatar
Jarkaltam biosban de semmi olyasmit nem lattam amit irsz (legalabbis nem ismerem)..ilyesmivel meg nem volt dolgom. Biosban annyit lattam hogy az idozites 9-9-9-24
Egyeb tampont hogy mit keressek?

(frissitettem az aktiv gepemet)
0
0
0
0
Osynho avatar
Konfigot nem írtál, így elég nehéz segíteni. Egyébként a biosban állítsd át a ram szorzót.
0
0
0
0
atikac avatar
Hali

Ma szereltettem ossze az uj gepem. Es a 3dmark es everest szerint is 600 akarhany MHz-es a Ram-om pedig 2x2 Gb Kingston HyperX Blue 1600 MHz-es ram van benne

Namarmost en neztem valamit rosszul vagy ha megsem akkor hogy lehetne elocsalni belole az 1600 Mhz-et?

Koszi
0
0
0
0
Quadgame94 avatar
LobiDrg írta:
Itt azért elég nagy gyorsulást mutat 😉 [LINK] Jo gondolom egy rendes proci is kellene mert a mostani ahlon II x2 esem mellé fölösleges lenne a cf.De nemsoká lesz Phenom II X4 955 😀.Na mindegy majd lesz valami.Köszönöm mindenkinek a választ 😀

Phenom II X4 3500Mhz+HD5830CF, Gyorsabb lenne HD5870-nél.
0
0
0
0
no avatar
Itt azért elég nagy gyorsulást mutat 😉 [LINK] Jo gondolom egy rendes proci is kellene mert a mostani ahlon II x2 esem mellé fölösleges lenne a cf.De nemsoká lesz Phenom II X4 955 😀.Na mindegy majd lesz valami.Köszönöm mindenkinek a választ 😀
0
0
0
0
_AsheXp avatar
Ilyen viszonlag gyengébb kártáykból nem érdemes CF-et épiteni..nem éri meg mert nem hoz akkor gyorsulást... HD5850, HD5870/HD6870, HD6950, HD6970... kb ezekből érdemes CF-et épiteni
0
0
0
0
no avatar