Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
MC MaRcI avatar
akk valószinüleg nincs vele gond?
0
0
0
0
gyenesmartin avatar
MC MaRcI írta:
ad képet meg nekem m1 lenne hogy világít csak azon gondolkodom hogy nem e valamilyen üzembeállítást nyomtam e el
Nem hiszem, hogy valamit elállítottál.Mert ilyet, hogy átvált másik színre akkor kellene csinálnia amikor jelet kap.
0
0
0
0
MC MaRcI avatar
ad képet meg nekem m1 lenne hogy világít csak azon gondolkodom hogy nem e valamilyen üzembeállítást nyomtam e el

meg működik rendesen csak eddig még ilyet nem csináltam 😆
0
0
0
0
gyenesmartin avatar
MC MaRcI írta:
a monitoromon valahogy elállítottam a kis zöld fényt és most kék hogy lehet ezt vissza állítani zöldre?
Nem mindegy, hogy milyen színűn világít?Nekemis kéken világít amúgy.Vagy nem ad képet?
0
0
0
0
MC MaRcI avatar
a monitoromon valahogy elállítottam a kis zöld fényt és most kék hogy lehet ezt vissza állítani zöldre?

??? vagy valamit elcsesztem akk hogy lehet vissza állítani?

model: L20T-2 LED
0
0
0
0
TripplaXXX2 avatar
letöltöttem ,telepítettem kevesebb mit 1 másodperc mulva kirta hogy
completed jó.
elinditottam ugyanazt irja ki
0
0
0
0
TripplaXXX2 avatar
szisztok!
kéne egy gyors help a F1 2011-ben azért ide irom mert a f1nél nem tudtak segíteni hátha majd itt
nekem amikor elinditom azt irja ki hogy "Az eljárás belépési pontja (alSource3i) nem található a DLL-ben (OpenAl32.dll)
nekem ezt irja ki
tud nekem valaki segíteni?
hELP
0
0
0
0
_AsheXp avatar
Biosban húzd, máshol értelme sincs 😀
0
0
0
0
Sicu33 avatar
Megpróbáltam már a EasyTech 6-Tal De Ezzel 2.13Ghz Lett Aztán Vissza Ment 2.6Ghz-re Utána Beállt 2.8Ghz😲 Szóval Nem Értem😕
Olyan 3.0Ghz-re Húznám😀
0
0
0
0
_AsheXp avatar