Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Krissz avatar
Sztem 40MHz lenne az ideálisabb, nekemis azon van, hogy minnél jobban kitudjam hajtani énis a kicsikémet. 😀 (nekem vegyes csatornán is van, auto)
0
0
0
0
visor261 avatar
Á ezt direkt mixedre hagytam pont ilyenek miatt csak az 5ghz megy ac only. Esetleg a csatorna szélességet átrakni fix 20 vagy fix 40mhz re?
https://i.imgur.com/kN4dNl0.png
0
0
0
0
Zoli73 avatar
Piero kollégának igaza van! Már jártam én is így, hogy a ruteren az "n" volt engedélyezve és a laposba meg csak b\g-s vevő volt mind a három telefon és a tablet látta a Wifi-t de a lapos nem. Én is át állítottam b\g\n-re és utánna már jó volt. Azóta persze vettem egy b\g\n-es wifi vevőt a laposba így már mindegy hogy hova van állítva!
0
0
0
0
Puffin avatar
visor261: a router 2.4GHz-es wifijénél engedélyezted a b/g/n-t? Mind a 3 típust?

https://kepfeltoltes.hu/160909/wifi_www.kepfeltoltes.hu_.png
0
0
0
0
visor261 avatar
Easynote mz36 erre a gépre leginkább linuxot raknék de aki használja az vista párti... (ő neki nem kell se wi10 se mint) :/
De miért 1 bizonyos wifit nem lát a többit igen?(Én ezt nem értem az egészben)
0
0
0
0
Puffin avatar
Miért nem? Tegyél fel Windows 10-et az feltelepít mindent.
0
0
0
0
visor261 avatar
Mármint windows újratelepítés után nem tudnék rá rakni drivert...
0
0
0
0
Puffin avatar
ginoresz: nagyobb felbontás több vramot eszik.

visor261: akkor telepítsd újra rajt a Windowst
0
0
0
0
visor261 avatar
a driver az macerás rész... már az amdnek se tudok felrakni drivert... :/
0
0
0
0
Puffin avatar
Tedd újra a Windowst. Vagy előtte töröld a WiFi drivert majd tegyél fel újat.
0
0
0
0
visor261 avatar
A 6 mobilon 1 tvn 2 laposon ott van (még a Hp Compaq 6120) csak ezen nem...
0
0
0
0
Bukta avatar
Sajnos nincs itthon másik.
0
0
0
0
BenjaminHun avatar