Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Puffin avatar
Nem kell rá! Amúgy most nézem edigital-on az 520-as! [LINK]
Az nagyon megéri most!
0
0
0
0
gyulazsolti avatar
Igazad van, nem figyeltem.

Kell ezekre vírusirtót, telepíteni, vagy valamit pluszban.
0
0
0
0
Puffin avatar
A 320-as kifutott széria már! Nem is lehet kapni! Amit küldtél linket ott sem elérhető!
0
0
0
0
gyulazsolti avatar
Amúgy [LINK] olcsóbb azért néztem a 320-t.
Az [url=https://edigital.hu/osszehasonlitas?slugs%5B%5D=p387234&slugs%5B%5D=p407416]extreme digital [/url]összehasonlítva a 320-s 1GB, a 326-s meg csak 512 MB memóriát ír. /Remélem kiadja az összehasonlító linket./

Nem tudom miért nem sikerül a meghajtó megosztás, egyszerűen nem megy. Néztem már sok helyen hogyan kell, de nem sikerül, csak a mappa.
0
0
0
0
Puffin avatar
A számítógépnél a Sajátgép/Hálózat résznél el tudod érni az egész NAS-t. Vagy hálózati meghajtóként is hozzáadhatod. FTP-ként... Média szerverként kell a mappákat kijelölni.
A RAID az csak lehetőség, nekem sincs úgy!
Miért nem tudod megosztani a meghajtót?
0
0
0
0
gyulazsolti avatar
Míg írtál közben módosítottam az előbbi hszt.

Ide is beírom. Olvastam utána, [LINK] elég bonyolultnak írják a beállítást.

Csak itthon akarom használni.
Ennél is csak mappákat lehet megosztani?
Most a 2 gép is hálózaton van, és nem tudok meghajtót megosztani csak mappákat.

Még valami. Olvasom ezt a RAID dolgot. Ha 2 vinyót rakok bele, muszáj vagy csak lehetőség?
0
0
0
0
Puffin avatar
gyulazsolti: ennél is letölthető a Transmission, én is azt használom. Egyszerű alkalmazás hozzá, célnak megfelel. Az utorrentet nem lehet rátenni.
Magyar nyelvő a menü.
https://www.kephost.com/images/2016/09/23/nas.png