Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
MC MaRcI avatar
ja azt má megcsináltam am most meg az lenne a kérdésem hogy mikor játszok a metro 2033-al akkor felül egy kis világoskék csikon ki van írva hogy metro 2033 egy kicsit zavaró azt a kis csíkot hogy lehet eltüntetni?
0
0
0
0
NTSC Jani avatar
Szerintem nyugodtan letörölheted, hiszen nem tart semeddig. 😀
0
0
0
0
no avatar
Vezérlőpult->windows update
0
0
0
0
Cooley avatar
MC MaRcI írta:
hi all nos nemrég tettem fel a windows7-et a hang rossz minőségű pedig a hd realtek audio driver fenn van néhány játék elég szarul indul ablakból ha rákattintok pedig ugrál a kép
nem tok 1440x900-as felbontást állítani

ezekre a problémákra keresek megoldást aki tud segítsen köszönöm

ja a hang olyan minth kicsit zugna és viszhangos lenen

Vindóz updatet próbáltad már? Sok drivert szokott az is telepíteni / frissíteni.
0
0
0
0
MC MaRcI avatar
hi all nos nemrég tettem fel a windows7-et a hang rossz minőségű pedig a hd realtek audio driver fenn van néhány játék elég szarul indul ablakból ha rákattintok pedig ugrál a kép
nem tok 1440x900-as felbontást állítani

ezekre a problémákra keresek megoldást aki tud segítsen köszönöm

ja a hang olyan minth kicsit zugna és viszhangos lenen
0
0
0
0
no avatar
Cooley írta:
Én a vinyóra szavazom.

Utólag is köszönöm a segítséget! 😀
Tegnap olyan ideges voltam már emiatt, hogy még megköszönni is elfelejtettem neked, niteforce-nak, és apetit1989-nek 😀
És még utána jött 1 áramszünet is 😕
Na de amikor már volt áram, utána újra megpróbáltam, és már működik is a vinyó 😀
Már minden ok 😃
0
0
0
0
Kmisi99 avatar
hát tök jó hogy belinkeld épp offolt vírusirtó mellett rámentem és aztán olvastam tovább
0
0
0
0
MC MaRcI avatar
ja és eddig az összes játék ganéúl indult mikor felbontást állítok is repked a kép meg ilyenek
0
0
0
0
_AsheXp avatar
Ez valami kamu igaz?

[LINK]