Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Cooley avatar
Szotya írta:
Szerintetek érdemes felrakni a gépemre a Win7-et ?
Nem fogja belassítani a játékokat ?

Elég memóriád van szerintem nem lenne vele gondja a gépednek. 😀 Ráadásul az a kártya DX10-es, XP-vel ki sem tudod használni. 😀
0
0
0
0
Szotya avatar
Szerintetek érdemes felrakni a gépemre a Win7-et ?
Nem fogja belassítani a játékokat ?
0
0
0
0
kalaoi avatar
légyszi😢
Gigabyte GA-M68MT-D3P
ez az alaplap hddben sata vagy sata2?
nem tudom eldönteni?!
előre is köszi😀
0
0
0
0
wdavid avatar
jó az max annyit változtass h ne 960at hanem 955öt vegyél 😃 abból is a BE változatot, azt fel tudod felhúzni a 960 szintjére, sőt még feljebb si azzal a hűtővel amit szeretnél 😃
0
0
0
0
gatya123 avatar
Lessétek már meg a tervezett gépemet, javaslatokat kérekh változtassak-e rajta vagy maradhat...
0
0
0
0
wdavid avatar
MaximumGame írta:
wdavid írta:
Az Ivy is 1155ös foglaltba megy majd? 😃

Igen 😜 de csak bizonyos lapokba

egy ASRock Z68 Extreme3 Gen3 lapot rendeltem ma 😃 ebbe esetleg bele menne? 😃

wdavid írta:
az ASRock Z68 Extreme3 Gen3 alaplapon a ram foglalatok mind egyforma színűek, ezek szerint mindegy h melyikbe rakom a Dual Channel-es ramokat? 😀

erre válaszolhatna még vki 😃
0
0
0
0
Devis avatar
be, nekem is úgy van 😀
0
0
0
0
no avatar
hardX írta:
Igen
Rendben koszonom 😀
0
0
0
0
no avatar
Szerintetek befér egy 5830 egy Thermaltake V3 Black edition házba?
0
0
0
0
levi27 avatar
szolnokiferenc 23 írta:
Üdv. Szeretnék egy sony k750i telefont átszoftverezni és légyszi ajánljatok vmi jó programot amivel megtudnám csinálni eztett sürgős lenne. előre is kösz!

XS++
de van sony ericsson portál ott le van írva minden.
0
0
0
0
szolnokiferenc 23 avatar