Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Hunork avatar
Pedig akkor valami érintkezés nem stimmel. Elég egy távtartó lazulás, nincs alatta alátét, fém a fémmel érintkezik. Nincs más hátra, mint megnézni tüzetesen. Szétszeded a géped jó alkalom a por eltávolítására, esetleg cpu pasztázásra...stb. Csak így derül ki, hogy mi a hiba. Azért írtam a sok lehetőséget, mert a tápegység is adhat ilyen hangot. Nagyon kísérletezni talán nem érdemes, nehogy aztán egy zárlat legyen belőle. Én hétvégén átnézném a teljes gépházat mindenestül.
0
0
0
0
Hunork avatar
Hát a földelt aljzat azért kötelezvény. Most abba van?
Az alaplapi csipogó ad hangot? (gondolom) Vagy esetleg más? Sípol, csippan, búg? Melyik?
Lehet, hogy az alaplap és tartozékainál érintkezési hiba van. Lehet, hogy a tápegység egyik kondija megadja magát. Lehet, hogy feszültségingadozás áll fent. De az is lehet, hogy nem a gép, hanem egy (főleg USB) hangfal csinálja.
Rengeteg ok lehet. Szépen ki kell deríteni. Először hallás után, majd végigmenni az egész gépen, egyenes a falba a konnektorig.
0
0
0
0
hashimoto avatar
TerrorDom: 120GB bőven elég lenne.
0
0
0
0
visor261 avatar
TerrorDom Annyi elég. Az alap 20gb frissítésekkel megy fel20+ra. És ha lennének olyanok amik csak a c-re mennek fel akkor is 50-60gb körül lenne. De ha még office,adobe... stb dolgokat pakolsz rá akkor a 100gb is kevés lessz.
0
0
0
0
TerrorDom avatar
Sziasztok!

Mennyi helyet adjak a Windows 7 Utlimate 64bit-nek? 70GB elég lesz?
0
0
0
0
csuz-li avatar