Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
wdavid avatar
niteforce írta:
igen annyit vesz le, 512 MB lesz a memória amit a kártya kisajátíthat magának.

köszönöm 😃 így már majdnem erősebb, mint a 8600GT-m volt, legalább is óra jelekben erősebb 😃
0
0
0
0
niteforce avatar
igen annyit vesz le, 512 MB lesz a memória amit a kártya kisajátíthat magának.
0
0
0
0
wdavid avatar
BIOSban beállítottam h az onboard VGA (szerintem az IGP) 512M-módban menjen, akkor ezek szerint 512MB-ot fog elvenni a ramból és 512es "kártya" ként fog üzemelni? 😃 először van ilyenem és nem vagyok benne jártas 😃
0
0
0
0
Devis avatar
idézek indexről:
Életmentő műtéten esett át a pc - Az ultrabook megmenti az Intelt, de a vékony laptopok gyártói nehezen tudnak spórolni. Mobilban és táblagépben gyenge a CES 2012.

na emiatt senki ne olvasson indexen tech-et 😃
0
0
0
0
niteforce avatar
Sőt a microsoft is a PC-s játékipar mellett áll, és annak azért elég nagy a befolyása a piacon.
0
0
0
0
Kmisi99 avatar
Dehogy a PC-s játék ipar él és virul jobbnál jobb játékok jönnek ki rá folyamatosan. Csak van 1-2 ág ami kezd elgyengülni pc-n mint pl a gta de remek játékok jönnek ki pc re.
0
0
0
0
Devis avatar
baromság, ezt az indexen irogatják naponta 3x, de azt elefeljtik hogy tableten meg telefonon az életbe nem lesz megírva egy értelmes program, mellesleg nem mind1-ik háztartásban van pénz tabletekre.
0
0
0
0
Furmann96 avatar
Sziasztok!
Bocs, hogy ide írom csak nem találtam megfelelő posztot. Azt szeretném kérdezni, hogy mostanában sokat hallatom arról, hogy haldoklik a PC-s játékipar. Ez igaz?
0
0
0
0
Quadgame94 avatar
Sziasztok!
Olyan rajzprogram kellene, amey rendelkezik vonalzóval, vagy ha rajzolok egy téglalapot akkor meg lehessen mérni vagy eleve úgy rajzolni. Engem a képátló érdekelne.
0
0
0
0
Devis avatar