Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
roba1996 avatar
És ha ugyan olyan vennek mimt most csak 2 gigasba az sem erne meg ugye?
0
0
0
0
roba1996 avatar
Akkor nem érdemes le cserélni a videó kártyamat erre a rx 460 ra?
0
0
0
0
NSD4rKn3SS avatar
roba1996
Valamennyi javulásod lenne kb ~15%-al gyorsabb az RX 460 teljesítménye, meg az a 4GB VRAM is kisegítene újabb játékokban. De ha félre raksz egy kis pénzt még hozzá akkor a 1050Ti sokkalta jobb választás!
0
0
0
0
roba1996 avatar
Az én jelenlegi videó kártyamat mennyire érdemes le cserélni erre SAPPHIRE Radeon RX 460 NITRO OC 4GB GDDR5 128bit
0
0
0
0
Schwin94 avatar
KRZT963: Igen fontos, hogy egy példával éljek. 1 hónapja vettem egy gépet, amin régi vga driver volt telepítve. Nem működött rendesen, azaz nem úgy dolgozott (nem olyan simán) mint ahogy kellet volna. Én sem hittem el de ez az igazság. Szóval erősen javasolt.
0
0
0
0
csuz-li avatar
KRZT963: Egyet értek Hunorokkal, ajánlott mindenből mindig a legfrissebb driver. A te esetedben viszont, ha a "PC" nevű géped van használatban, akkor felesleges. Az AMD leállt a régebbi architektúrájú VGA-k támogatásával. Az újabb driverekben már nincs semmi, sem játékoptimalizálás, sem új funkció, ami a te VGA-d esetében releváns lenne. És itt ismét Hunorok javaslata a helyes, maradj nyugodtan egy régebbi, stabil, WHQL drivernél.
0
0
0
0
Hunork avatar
Igen, ajánlott! (ha nagyon régi a VGA, akkor talán jobb egy régi, stabil, de különben ajánlatos)
0
0
0
0
KRZT963 avatar
Helló!
A VGA drivert fontos frissíteni?
0
0
0
0
Puffin avatar
Próbáld meg Win10-el.
0
0
0
0
Puffin avatar
Delorien: hány Hz-re van állítva a monitor?
0
0
0
0
no avatar
Sziasztok!