Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
patrikk911 avatar
Akkor inkább veszek 450 est és iarenás!😀 az összesgép kijön 150e ft ból fú dejólesz😀
0
0
0
0
kalashnikoff avatar
Na ja, mondjuk a 400-450-es iArena-közt 1000Ft a különbség 😀
0
0
0
0
kalashnikoff avatar
patrikk911 írta:
Hd6850 ,amd phenom ii 4x 960t ,8 giga ram. Ennek elég 400w os táp v ink 450w os?

Táp minőségétől függ. Egy Chieftec Iarena 450W-os elvinné vígan.
0
0
0
0
niteforce avatar
ha jó minőségű akkor simán elég
0
0
0
0
patrikk911 avatar
Hd6850 ,amd phenom ii 4x 960t ,8 giga ram. Ennek elég 400w os táp v ink 450w os?
0
0
0
0
no avatar
Jól van na csak kérdeztem. 😀

Valaki megtudná tippelni,hogy a 7850 és 7870 között mennyi lesz a különbség?Mind teljesítményben,mind árban.
0
0
0
0
wdavid avatar
ahogy én hallotam a 7850 lesz kb a 6950/560Ti szintjén már az is elég jó vételnek ígérkezik 😃
0
0
0
0
Osynho avatar
Nem mindegy, hogy minek nevezik? Tud valamit egy bizonyos áron. Ez alapján érdemes dönteni.
0
0
0
0
no avatar
Aztaaa *****. Akkor KELL. 😆
Meg persze egy ***a proci.
Meg persze egy kis RAM.
Meg persze egy új monitor.
Meg persze egy xBox 360 kontroller.
Meg persze egy Headset.
Meg persze egy SSD.

Jól van na nem vagyok gazdag. 😞 😆
0
0
0
0
Kornel77 avatar
Felső kategóriás lesz ha minden igaz 😀 7870 kb. a HD 6970-et teljesítménye körül lesz 😀
0
0
0
0
no avatar
Sziasztok!
Mondták a vásárlós topicban,hogy várjam meg a HD 7850 vagy 7870-et,hogyha fejleszteni akarom a gépem.Nos,azt kérdezném,hogy az felső kategóriás kártyának fog számítani?
Mert ha nem,akkor szerintem túl sok 55-60k egy középkategóriás VGA-ért.
0
0
0
0
wdavid avatar
akkor jó 😃 mert nekem 49ért akarták adni az 1GBos verziót de akkor inkább ezt veszem célba 😃
0
0
0
0
kalashnikoff avatar
wdavid írta:
szerintetek ez nem kamu? nekem túl olcsónak tűnik 😜