Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
niteforce avatar
lehet tovább OC-zni persze. Szerintem elérhető az az órajel, de a GT 430-tól sokat nem kell várni. 2-3 FPS plusz lenne maximum.
0
0
0
0
BRUgamer avatar
kalashnikoff írta:
BRUgamer írta:
foooogalmam sincs nem értek hozá egyáltalán mejket töltsem ? csak ? (ha nem mondok hülyeséget akkor ugy mondom hogy csak multizni akarok)

Ment a PÜ!

kösz
0
0
0
0
kalashnikoff avatar
BRUgamer írta:
foooogalmam sincs nem értek hozá egyáltalán mejket töltsem ? csak ? (ha nem mondok hülyeséget akkor ugy mondom hogy csak multizni akarok)

Ment a PÜ!
0
0
0
0
BRUgamer avatar
0
0
0
0
BRUgamer avatar
akkor oké kösz mindenkinek és igen nekem se a leg gyorsab a netem azér kéne amugy szerintetek honan töltsem le a WoW-ot ? léci válaszoljatok mer még ma este le akarom.
0
0
0
0
kalashnikoff avatar
BRUgamer írta:
Sziasztok azt akarom kérdezni hogy szerintetek sok egy laptopnak ha ugy hagyom egy éjszakára ? (letöltenék valamit) hozá teném hogy még másnap is használnám

nem lesz semmi baja.
0
0
0
0
sisko avatar
BRUgamer írta:
Sziasztok azt akarom kérdezni hogy szerintetek sok egy laptopnak ha ugy hagyom egy éjszakára ? (letöltenék valamit) hozá teném hogy még másnap is használnám

Egyáltalán nem.Nekem anno a lassú net miatt volt,hogy 4-5 napig ment egyhuzamban,semmi baja tőle(most is már 25 órája megy) 😆.Annyi,hogy le szoktam állítani minden felesleges programot meg kikapcsolom a hibernálást,mert akkor megszakadt a letöltés.
0
0
0
0
BRUgamer avatar
0
0
0
0
Quadgame94 avatar
alratar írta:
Quadgame94 írta:
Srácok pls help!
Már tegnap is írtam hogy akadoznak a videók, újra rakás után is. Már rohadtul idegesítő. Veszek egy DVD-t és felrakok egy másik Windowst hátha jobb lesz, de nem tudom mit csin. Ja a youtube akadozik csak.

Az akkor böngésző hiba lesz.
Milyen böngészőt használsz?