Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
SuperPuma avatar
Akkor nem lesz jó a FAT32. 4GB-nél nagyobb állomány tárolásához legalább exFAT vagy NTFS kell
Spoiler!
Az a 18GB egyetlen egy ISO fájl lenne, vagy sok kisebb?
0
0
0
0
Krissz avatar
Ma kaptam egy 32GB os Kingston pendriveot, és alapból FAT32 re van formázva, jólesz ez a filerendszer, vagy leformázzam esetleg mással, ha igen akkor milyenre?

Úgy terveztem hogy ráteszem a Windows AIO-m at, kb: ~16-18GB ISO file, illetve mellette pár sulis cucc is lenne, esetleg egy két xVid film.

Köszii
0
0
0
0
Hunork avatar
H-ECTOR: egy próbát mindenképpen megér. A lényeg, hogy mindegyik azonos legyen.
0
0
0
0
H-ECTOR avatar
nekem csak külön lehet az összeset. de akkor a fury beállításait holnap megpróbálom a savage-ekre alkalmazni
0
0
0
0
YoRHa 2B avatar
hát nekem úgy van, hogy 1 van beállítva és van olyan elhetőség h alkalmazás mind4 DIMM re.
0
0
0
0
H-ECTOR avatar
Ha a képen látható beállításokat alkalmazom a savage-eken, és akkor az összesé ugyan az lesz, akkor esélyes, hogy működik?
0
0
0
0
Hunork avatar
Sajnos, vannak olyan esetek, hogy azonos gyártótól két modul sem szereti egymást. Nagyon alaplap függő. Én is jártam már így, igaz még a P4 időszakban, az is Kingston volt.
Próbád azért a BIOS-ban, hátha sikerül.
És vedd ki mindet, behelyezéskor legyen ez a sorrend: 2-4, majd 1-3.
0
0
0
0
H-ECTOR avatar
https://i.imgur.com/CHAANH4.jpg
ez az egyetlen opció ami a memóriákra vonatkozik
0
0
0
0
YoRHa 2B avatar
vagy esetleg az alaplapod BIOS/UEFI jában nem lehet állítani egyedi CL-t/órajelet ? mert lehet ezzel valahogy trükközni hogy egyenlőre jöjjön ki. nekem is 4db Kingmax van a gépben 2 féle de működik hiba nélkül alapbol.
0
0
0
0
H-ECTOR avatar