Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
niteforce avatar
wdavid írta:
a GainWard márka mennyire megbízható? 😃

megbizhato es nagyon jo tuning kartyakat gyart
0
0
0
0
wdavid avatar
a GainWard márka mennyire megbízható? 😃
0
0
0
0
roberto888 avatar
akk loiloscope, kicsi és jó 😀
0
0
0
0
roberto888 avatar
Sony Vegas, Loiloscope, VirtualDub
0
0
0
0
Thomech avatar
ximo írta:
number6 írta:
Légyszives segítsetek HEELLPPP

Biztos segítene valaki, de visszaolvasva az előző 3 oldalig nem kérdeztél semmit, ha jól látom 😕

Number6 írta: Helo igénybevenném a tudásotok gépet szeretnék venni 120-130 e ft ból az i.ponion szeretném elkészíteni már kérdeztem és rakott nekem össze is vki (nem az ***on) és kérhetném azt h ott összeraknátok nekem egy konfigot mert nekem mindíg vhogy egy tizesel v többért jön ki.(olyan képetis csináltok rólla köszi előre is további szépnapot.

De ezt egyébként a Vásárlási tanácsok/Milyen gépet vegyek? topikba kéne írni! És ott biztos hamar válaszolnak rá! 😃
0
0
0
0
ximo avatar
number6 írta:

Biztos segítene valaki, de visszaolvasva az előző 3 oldalig nem kérdeztél semmit, ha jól látom 😕
0
0
0
0
no avatar
0
0
0
0
Thomech avatar
Nem is azért akarom mert le akarom cserélni az XP-m hanem mert eladom a geforce 7600Gs és aki meg venné kiváncsi rá hogy megyen e vele, mert vett már egy ilyet csak az GT volt és kék halálozott vele de xp vel meg ment neki! Hát ezért kellene 😃
0
0
0
0
NTSC Jani avatar
Szerintem felesleges Win7 gépedre.
0
0
0
0
Thomech avatar
kalashnikoff írta:
Thomech írta:
Sziasztok
Lehet nem ide való, de szerintem ide is be lehet soroloni! 😃
Az lenne a kérdésem hogy miként tudnám megosztani a vinyóm mert most csak C/ meghajtó van de szeretnék egy D/ is mert fel kéne raknom a win7 ett kipróbálni hogy megyen de nem akarom hogy el vesszen a C lévő adatok és az XP!