Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
kalashnikoff avatar
penzessandor írta:
csumi, van nekem egy MSI PT890 NEO v2 (MS-7258) alaplapom és ha rákötök vmi féle hang cuccot nem adja be .. nem észleli.
Valami ötlet? 😕

Hangkártya driver-je fent van?
0
0
0
0
Yodadeejay avatar
csumi, van nekem egy MSI PT890 NEO v2 (MS-7258) alaplapom és ha rákötök vmi féle hang cuccot nem adja be .. nem észleli.
Valami ötlet? 😕
0
0
0
0
Borbi avatar
kalashnikoff írta:
jtrlvksz írta:
Hali! A felállás: jelenleg van egy FULLHD monitorom amit használok, de megvan még a régebbi LCD monitorom is aminek jóval kisebb a felbontása, és nem is 16:9. Ha hozzákötném ezt is a géphez, megoldható lenne, hogy az egyiken és a másikon is mást tudjak csinálni, tehát ne klónozza a képet a másik monitorra is?

Meg lehet csinálni.

patrikk911
Am csak énnemlátok jól vagy tényleg kezdtek az árak csökkeni?

Milyen téren?

A Szabadság téren 😆
0
0
0
0
kalashnikoff avatar
jtrlvksz írta:
Hali! A felállás: jelenleg van egy FULLHD monitorom amit használok, de megvan még a régebbi LCD monitorom is aminek jóval kisebb a felbontása, és nem is 16:9. Ha hozzákötném ezt is a géphez, megoldható lenne, hogy az egyiken és a másikon is mást tudjak csinálni, tehát ne klónozza a képet a másik monitorra is?

Meg lehet csinálni.

patrikk911

Milyen téren?
0
0
0
0
patrikk911 avatar
0
0
0
0
jtrlvksz avatar
0
0
0
0
Kmisi99 avatar
mert 1280x1024 nem widescreen 16:9 hanem 4:3 ás felbontású azért nem teljes képű a wide monitoron
0
0
0
0
Koppy96 avatar
Az miért van, hogy 1280x1024-en torzít a monitor ha widescreenre van állítva ? (Ha 4:3-ra van akkor jó, csak nem tölti ki az egész képet )
0
0
0
0
patrikk911 avatar
Madafaka benéztem, köszi
0
0
0
0
Razor1911 avatar
patrikk911 írta:
Helo a windows telepítő az egy cd vagy egy ikon?
CD
0
0
0
0
patrikk911 avatar