Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Ducky avatar
akos328 írta:
Becsavarozod a helyére, rádugod az alaplapra, vagy IDE-re vagy Sata-ra, rádugsz egy molex csatit a tápból és mehet is,
Ha IDE-sata a 2 vinyó, akkor nem (legalább is nekem nem kellett) master, slave-t állítani, de 2 sata esetén igen.
magyarul BIOS-ban be kell állítanod melyikről bootoljon.

És ha akkor csatlakoztatom, ha már be van kapcsolva a gép, és már be is jelentkezem?😀
0
0
0
0
akos328 avatar
Becsavarozod a helyére, rádugod az alaplapra, vagy IDE-re vagy Sata-ra, rádugsz egy molex csatit a tápból és mehet is,
Ha IDE, Sata a 2 vinyó, akkor nem kell (legalább is nekem nem kellett) Master, Slave-t állítani, de 2 Sata esetén igen.
magyarul BIOS-ban be kell állítanod melyikről bootoljon.
0
0
0
0
Ducky avatar
Van egy új belső merevlemezem, ugyanaz, ami a Ducky nevű gépemben van, és az újat be szeretném tenni. Hogyan lehetséges? Légyszí válaszoljatok..😃D
0
0
0
0
akos328 avatar
apetit1989 írta:
azt hiszem, .pls
De nem tuti...

Az lesz az köszönöm szépen
0
0
0
0
apetit1989 avatar
azt hiszem, .pls
De nem tuti...
0
0
0
0
akos328 avatar
Érdekes kérdésem lenne. Vannak az online rádiók, és lelehet tölteni egy fájlt, amit általában winamppal megnyitva csatlakozni lehet és hallgatni. nah most van az ingyenes listen2myradio oldal ahol minenki csinálhat kedvére rádiót. Erről az oldalról, illetve egy kimondott rádioról kéne ilyen fájl.
semmi egyébb kérdésem nincs, mint h mi ez a fájlformátum?
0
0
0
0
apetit1989 avatar
kalashnikoff írta:
BukoTt írta:
Sziasztok
azt kérdezném hogy lehet e laptopba alaplapot cserélni? mert azt mondták nekem hogy nem de én nem hiszek nekik.

nem lehet.

A klasszikus módon nem, tehát nem úgy működik, hogy bemész a boltba, 'kezicsókolom, a polcon a balról második alaplapot kérném.