Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Szilard96 avatar
kalashnikoff írta:
Kamaa írta:
Sziasztok. LEhet hogy Ezt NEm ide kéne írnom de a GTA4 alatti HSZemhez nem válaszoltak.... az lenne a gondom, hogy ha feltelepítem a játékot. felrakom az 1.0.7.0-ás patchet akk ez a hiba fogad: Fatal Error: Detected Please reinstall the game.
Vagy esetleg nem tudtok más megoldást ezen a patchen kivűl hogy ne laggoljon??? a Válaszokat előre is köszönöm.

a patch miatt összeomlott a rendszer, ezért kéri az újratelepítést. Keress egy másik patch-et, ami nem rontja el.

wdavid
ha sokszor leáll a vinyó, és indításnál azt az üzenetet kapom h "disc read error occured" egy újratelepítéssel helyre tudnám hozni? persze ha nem a vinyó haldoklik

sok ilyen hiba van. Ellenőriztesd le másik gépben a vinyót, vagy egy tesztprogrammal nézesd át.

Szilard96
Szilard96 írta:
Sziasztok!

Létezik olyan program amivel be tudjuk állítani, hogy egy adott játékban állandó FPS -ünk legyen, és ne ingadozzon 20 FPS -nyiket?

Program érdekelne, mert German Truck Simulator -ban nincs semmi hasonló....

Valaki tud segíteni?
Fontos lenne

Köszönöm előre is

Én nem tudok ilyen programról, amivel stabilizálni lehetne egy fps szintre a játékot.

Lehet, hogy nem látezik... google sem talált semmit 😞
Köszi a választ.
0
0
0
0
kalashnikoff avatar
wdavid írta:
kalashnikoff írta:
sok ilyen hiba van. Ellenőriztesd le másik gépben a vinyót, vagy egy tesztprogrammal nézesd át.

igazából nem gyakori a hiba, de látom a vinyón h lassú. indításnál a mini alkalmazások kb 2 perccel az asztal betöltése után jelennek meg 😜

HDD Sentinel-ben a rövid ön-teszt nem futott le, 30mp után leállt 😜 mind1, hétvégén megpróbálom a telepítést ha nem oldja meg, akkor jövő hónapban beviszem gariztatni a cuccot 😃

Pedig annak a Samsung-nak nem kellene lassúnak lennie....
0
0
0
0
wdavid avatar