Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Halamadrid0827 avatar
A keret elég vékonyka, de meglátom mit tehetek az ügy érdekében.... 😀
0
0
0
0
csuz-li avatar
Halamadrid0827: Ha őszinte akarok lenni, akkor igazából a 270 illik hozzá leginkább. 😀
Viszont bármelyiket rakhatod mellé. Piero javaslata kifejezetten jó ötlet. Tényleg csak a keret és lehetőségeid kérdése.
0
0
0
0
Puffin avatar
Tegyél mellé RX 470-et ha van rá keret.
0
0
0
0
Halamadrid0827 avatar
csuz-li: Kösz a gyors segitséget... Még anyi, h milyen kártya illene a procimhoz, amivel még megbirkozik? pl. Gtx 960, r9 280x?!
0
0
0
0
reszler112233 avatar
Hunork:
Semmi gond. Tévedni emberi dolog, velem is megtörténik párszor.
0
0
0
0
Hunork avatar
reszler112233: elnézést, nem voltam figyelmes, azt hittem általános tv+hdd kérdés volt. Igen, amit linkeltél, az külső tápos, és jó.
0
0
0
0
csuz-li avatar
Halamadrid0827: Leginkább még 4GB memóriával járnál jobban. Amúgy meg vegyél VGA-t. Ha ettől processzorlimited lesz, akkor ráérsz venni egy 8350-et később is. (Mindig érdemesebb VGA-t cserélni, mert az az, ami a játékoknak leginkább kell. Processzort csak akkor cserélj, ha már nem nő a teljesítmény a várt mértékben a VGA csere után)
0
0
0
0
Halamadrid0827 avatar
Szerintetek hogyan járnák a legjobban. Lecserélném a mostani kártyámat egy erősebre, vagy a procit cserélnétek le és a kártya maradna a régi? Hogyan lenne a jobb? 😀
0
0
0
0
reszler112233 avatar
Ahogy én nézem a 3,5-es külső házak külső tápról kapják a kraftot.Legalábbis ami nekem is van amit linkeltem is a hálózattól kapja az áramot.
0
0
0
0
Hunork avatar