Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Erik94 avatar
videoplayer
+ kérdés:Ha C meghajtót leformazom fullra és csak a C-n van a windos 7,akkor a windows megmarad ugye?Vagy az is letörlődik?
0
0
0
0
FrezR avatar
Erik94 írta:
Szerintetek melyik a legjobb player,ami mindent elvisz?
Ebben kezdő vaygok,nem értek ilyenekhez pls ajánljatok

konkrétan milyen player?
videó/film és zene néző/hallgató?
0
0
0
0
Erik94 avatar
Szerintetek melyik a legjobb player,ami mindent elvisz?
Ebben kezdő vaygok,nem értek ilyenekhez pls ajánljatok
0
0
0
0
Csatesz avatar
roberto888 írta:
Alt+Enter

Köszönöm! 😀
0
0
0
0
Csatesz avatar
GAMER2 írta:
Badboylol írta:
Na tudtam én h haverom ba****dik! 😃 😆

ha kipróbáltad, akkor most jöhet az Alt+F4.😉 Nagyon f*sza😃!

Dehogy próbáltam, sejtettem h vmi f**zság! 😃 Ismerem én őt! 😃
Am az volt a kérdésem felé ami most felétek is, Dirt 3 at fel raktam, regeltem stb a lényeg h az istenért se tudom fullscreenre rakni :/ Vmi hülye lives hülyeség elö jött és azóta nincs fullscreenben, jobb klikk rá mentem de ott kis méret nagy méret vagy teljes méret hiába megyek a nagyra vagy a teljesre csak szét húzza! Erre haveromtól jött ez a válasz...... szal mit tegyek h jó legyen? 😃
0
0
0
0
GAMER2 avatar
Badboylol írta:

ha kipróbáltad, akkor most jöhet az Alt+F4.😉 Nagyon f*sza😃!
0
0
0
0
kukoj avatar
Nemtaláltam jobb témát ide írrom 😃: ha van egy webtárhelyem domain névvel stb... akkor abban tudok "portot feloldani/létrehozni" hogy tudjak esetleg egy szervert csinálni valahogy?😃
0
0
0
0
Csatesz avatar
0
0
0
0
roberto888 avatar
Zárolja a felhasználófiókot.... minden megnyitva marad, szóval visszajelentkezel és folytatod, ahol abbahagytad. 😀
0
0
0
0
Kmisi99 avatar
hát próbáld ki.
Sőt én ki is próbáltam csak lezárt a windowst ami egy kattinással visszajött.
0
0
0
0
Csatesz avatar