Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Moon_Breaker avatar
De hol olvastad, mutass linket vagy valami.
0
0
0
0
Andris18 avatar
Ezt olvastam... de már semmiben sem vagyok biztos 😆
0
0
0
0
Moon_Breaker avatar
Honnan szedted ezt a marhaságot hogy meghajlik a kártya ? 😃
Szerinted akkor gyártanák \ vennék ha csak úgy elhajlana ?
Életemben nem hallottam\találkoztam ilyennel még sokkal régebbi kártyáknál sem...
Az előző MSI GTX 970 -es kártyámon sem volt backplate pedig nagyon nehéz volt, mégse hajlott meg másfél év alatt sem 😉
0
0
0
0
Andris18 avatar
ackileus8 itt ilyen kérdést nem lehet feltenni melyben szerepel az a bizonyos torrentoldal, szerkeszd a hozzászólásod nehogy tiltsanak. 😉

Moon_Breaker az a kártya befér abba a házba de nincs rajta backplate és nem is lehet rárakni, ami viszont fontos egy hosszú és nehéz kártya esetében mert MEGHAJLIK. Nem a hűtésről volt szó, a design meg nem érdekel.
0
0
0
0
Moon_Breaker avatar
@Andris18

Ebbe a házba : [LINK]
Ez a kártya simán elfér : [LINK]

btw
A kártyákon a hátlap ( backplate ) csak design, semmi több.
(nézz utána YT -on, mindenhol mondják hogy hűtésileg szinte semmit nem javít egyik kártyán sem, csak jól néz ki ha van rajta)
0
0
0
0
no avatar
Hello.
Az lenne a kerdesem,hogy valaki hasznal-e letoltott windows?es ha igen,akkor milyen?

Szerk. Koszi az infot 😀
0
0
0
0
reszler112233 avatar
Nem is fogod látni mivel nekem ATX lapom van plusz nincs a házban bent a középső rekesz.
0
0
0
0
Andris18 avatar
Nem látom a képeiden a sok kábeltől neked hova lóg bele 😀
Nekem ez még mindig 27cm szóval nem :/
De köszi hogy írtál!
0
0
0
0
reszler112233 avatar
Andris18:
Elvileg a PCI-e sín magassága szabvány így attól hogy mATX még be kéne férjen akármelyik házba. Más kérdés hogy szűkösen milliméterekre.