Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
humerot avatar
tudnátok nekem ajánlani pár normálisabb tápot ami jo lenne a gépembe mert a mostani nak csunya vége lett 😞
0
0
0
0
grafi97 avatar
valaki el tudná mondani, hogy wow cata-ban miért vannak szétcsúszva a textúrák egy compaq presario cq62-n? a wotlk még simán ment.
0
0
0
0
Adzarb avatar
egy hd 6850 vga mellé számít vmit, hogy fx 6100 vagy x4 965 a proci?
0
0
0
0
alex13 avatar
Hali
Azt szeretném kérdezni, hogy ASUS laptopomban feltettem 1 ATI drivert és, ott van olyan, az ATI conrol center-en belül "3D minőség és teljesítmény beállítása" ha itt növelem illetve csökentem akkor tényleg megnöveli a teljesítményt illetve grafikát(amelyiket választom) jelentősen? Vagy nincs értelme az egésznek?
Itt 1 kép:
https://kepfeltoltes.hu/120613/k_p_www.kepfeltoltes.hu_.png
0
0
0
0
Sezx avatar
Sziasztok!
Egy olyan problémám lenne, hogy a TVmen(monitor) anno megjelent egy vékony piros csík ami nagyon idegesített, de egyszer letörölgettem és megjavult, máig se értem hogyan, egy olyan fél évig jó volt aztán most hirtelen megint vissza jött.
Abban kérném a segítségetek, hogy ti hallottatok ilyenről, hogy törölgetéssel meglehet javítani a pixelhibát?😃 és ha igen mi a teknikája? csakmert most akárhogy próbálom nem javul meg.
0
0
0
0
no avatar
Akkor hogyan frissítsem? 😃d
0
0
0
0
alex13 avatar
Superlompos írta:
alex13 írta:
Superlompos: miért az lenne a legjobb ha olyat szednék le ami aktiválva van? Mert így mivel lesz másabb?(még nem aktiváltam)

Annyival lenne jobb, hogy nem kell manuálisan aktiválni loaderrel. Egyszerűen csak felrakod, s ennyi.

Már aktiváltam, ugy hogy mindegy.Amúgy még egyszer kösz az infót.
0
0
0
0
NTSC Jani avatar
Magyarul nem kompatibilis a 64-bites op.rendszerrel.
0
0
0
0
NTSC Jani avatar
alex13 írta: