Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Devis avatar
én is ezzel szívtam reggel amikor bf3-azni akartam volna menni. rakd fel a 12.3-at, az jó
0
0
0
0
tothricsi95 avatar
Sziasztok!:)
Az miért van, hogy telepíteni akarom a 12.4-es Catalystot, és a telepítés utána elindítva az információnál 9.12-t ír. Miért nem frissíti?:/
0
0
0
0
norbertsolider avatar
GAMER2 írta:
norbertsolider írta:
Sziasztok! Lenne egy problémám , ami csak a Battlefield 3-nál jelentkezik. Betölt a játék , utána befagy a kép is és a hang is . Azután előjön egy hibaüzenet: Az AMD videokártya illesztőprogram nem válaszolt , majd sikeresen helyreállt. (Más játéknál semmi gondom nincs) Számtalan driverrel próbáltam , még újraraktam a windowsot is. Már 2 hónapja nemtudok mitkezdeni ezzel a hibával , nagyon örülnék , ha valaki segítene.

Eredeti a játék?😃 Gondolom nem😂

Eredeti , ezért idegesít nagyon ez a dolog.
0
0
0
0
GAMER2 avatar
norbertsolider írta:
Sziasztok! Lenne egy problémám , ami csak a Battlefield 3-nál jelentkezik. Betölt a játék , utána befagy a kép is és a hang is . Azután előjön egy hibaüzenet: Az AMD videokártya illesztőprogram nem válaszolt , majd sikeresen helyreállt. (Más játéknál semmi gondom nincs) Számtalan driverrel próbáltam , még újraraktam a windowsot is. Már 2 hónapja nemtudok mitkezdeni ezzel a hibával , nagyon örülnék , ha valaki segítene.

Eredeti a játék?😃 Gondolom nem😂
0
0
0
0
norbertsolider avatar
0
0
0
0
Szilvexter avatar