Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
patrikk911 avatar
Megtudnám de olyan sok minden van :/
0
0
0
0
Sanchez avatar
5 ezerért én is feltelepítek neked akármit. 😂
De ezeket te is meg tudod csinálni.
0
0
0
0
patrikk911 avatar
Van olyan cég vagy vmi ahova beviszed a géped és feltelepítenek ilyeneket hogy driverek,vírusírtót,stb
0
0
0
0
Devis avatar
nekem is ezt csinálta ma. rakd fel a 12.3-at, az jó
0
0
0
0
Master Killer avatar
Most raktam fel a 12.4-es Catalyst-ot előtte a 12.1-es volt fent, akkor ez mi a *** akar lenni? 😶

https://kepfeltoltes.hu/120616/FOS_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
0
0
0
0
Thomech avatar
Cooley írta:
Thomech írta:
Sziasztok! 😃
Elméletileg a RAM om 1333Mhz es, de akkor itt mért csak 667MHz ett ír?
Vagy ennek alapból ennyinek kell lenni, esetleg be kéne állítani, hogy 1333MHz en dolgozzon?
Szerk: bocs a képről elfelejtkeztem! 😀
https://i1001.photobucket.com/albums/af132/Thomech008/44353.jpg

A 667MHz a valós, az 1333MHz az effektív órajel, mivel DDR memóriáról van szó.

Értem, már aggódtam, hogy valami baj van vele! köszi a segítséget! 😀
0
0
0
0
Cooley avatar
Thomech írta:
Sziasztok! 😃
Vagy ennek alapból ennyinek kell lenni, esetleg be kéne állítani, hogy 1333MHz en dolgozzon?

A 667MHz a valós, az 1333MHz az effektív órajel, mivel DDR memóriáról van szó.
0
0
0
0
Sanchez avatar
Mi az, hogy itt? Hol írja? 😆
0
0
0
0
Thomech avatar
Sziasztok! 😃
0
0
0
0
Cooley avatar
nyozo írta:
Cooley írta:
nyozo írta:
Cooley írta:
nyozo írta:
Üdv! lenne egy olyan problémám hogy egyik ismerősömnek adtam el egy 200GB-os IDE vinyót beleraktam a gépébe felismeri minden program (everest,HD sentinel,eszközkezelő,) de viszont nincs ott a saját gépben és amikor megpróbálom újra rakni a windows akkor beadja a kékhalált ezzel a hibakóddal 0x0000007B (0xF78DAS24, 0XC0000034, 0X00000000, 0X00000000)