Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Ducky avatar
mit kéne nekem venni a gépembe? procit, vagy videókarit?
0
0
0
0
levi27 avatar
A DD-WRT-s router mitől jobb a simánál? Mert lehetőségem van felrakni a D-Link DIR-300 routeremre, csak kérdés hogy érdemes-e.
0
0
0
0
FeRR avatar
Kiyiya írta:
FeRR írta:
Üdv! Új fejhallgatót szeretnék venni, mert új hangfalat vettem, és valamiért rosszabul szól vele a fejes, mint a régivel.. nem tudom miért, szóval egy új fejhallgatót szeretnék beújítani, valami korrekt árér, ami tisztán szól, és akár utcára is fel lehet venni mp3-hoz, de gépnél is ugyanolyan jól teljesít zenei téren.. úgy egy 8k-t költenék rá.. Valakinek tapasztalat e téren?

Nekem [LINK] van és szeretem. Jól szól, a madzag elég hosszú, 8000-ért vettem.

És kb. milyen a hangzása? tisztán hallgatszódik a szöveg, és a basszus effektek?
0
0
0
0
FeRR avatar
gyenesmartin írta:
FeRR írta:
Üdv! Új fejhallgatót szeretnék venni, mert új hangfalat vettem, és valamiért rosszabul szól vele a fejes, mint a régivel.. nem tudom miért, szóval egy új fejhallgatót szeretnék beújítani, valami korrekt árér, ami tisztán szól, és akár utcára is fel lehet venni mp3-hoz, de gépnél is ugyanolyan jól teljesít zenei téren.. úgy egy 8k-t költenék rá.. Valakinek tapasztalat e téren?
Ha belefér, és kinézetre tetszik is akkor egy Beyerdynamic DT 235. A hangja ennyiért a legjobb. Vagy olcsóbban Maxell retro dj.

utána keresek! köszi szépen! 😉
0
0
0
0
rafferd avatar
Üdv!
Anyám gépében beszart az alaplap(Asus p4s-x), az érdekelne, hogy kicserélhetem-e egy asrock m266a-ra?
0
0
0
0
gyenesmartin avatar
FeRR írta:
Ha belefér, és kinézetre tetszik is akkor egy Beyerdynamic DT 235. A hangja ennyiért a legjobb. Vagy olcsóbban Maxell retro dj.
0
0
0
0
Kiyiya avatar
FeRR írta:

Nekem [LINK] van és szeretem. Jól szól, a madzag elég hosszú, 8000-ért vettem.
0
0
0
0