Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
tothricsi95 avatar
Randy Orton írta:
Nem csak ez, jó pár ilyen videóm van.

Lehet, hogy nem elég ha csak Total Commander-be írod át, hanem valami konvertálóval kéne megcsinálni. Nem?:D Keress valami konvertálót ami támogatja ezt a .vob-ot, és konvertáld úgy avi-ra.
0
0
0
0
Randy Orton avatar
Nem csak ez, jó pár ilyen videóm van.
0
0
0
0
Kmisi99 avatar
csak ennek az egynek van ilyen hibája? mert akkor maga a vidi szar.
0
0
0
0
Randy Orton avatar
https://kepfeltoltes.hu/120629/MM_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Lenne egy kis gondom, ahogy a képen is látszik a videóból csak 4 másodpercet érzékel a lejátszó, de minden más lejátszó program is. (KMPlayer, VLC, Windows Media Player, GOM Player) A videó nem áll le viszont kiakad a számláló 4 másodpercnél, ami nem is zavarna nagyon, viszont vágni akarom a videót, de ha átrakom egy szerkesztő/vágó programba, akkor ott is csak 4 másodperc a videó hossza, ott viszon le is áll.

(Eredetileg VOB file volt, de már utána olvastam a hibának és azt írták egy helyen, hogy Total Commander-be át kell írni a kiterjesztést. VOB-ról AVI-ra, de nem oldotta meg a hibát.)
Nem tudja valaki, hogy mi lehet a probléma?
0
0
0
0
Cooley avatar
philips20 írta:
Cooley írta:
philips20 írta:
igen cseréltettem az alaplapot is de ezzel is úgyan az, ugy értem ohgy szar a lap hogy gyátilag baszták el, van hogy elindul rendesen de kicsi a kép újra inditom már foltos.

Ha belerakok egy másik kártyát akkor jó, de csak ameddig újra nem rakom a rendszert rajta mert akkor azzal is foltos lesz.