Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Thomech avatar
FreddyD írta:
Érdemes megrendelni? Egy Asus P5G41T-M LX alaplaphoz?
+ van 4 gb ramom és egy Intel Pentium E6600 procim.
mit lehet belőle kihozni?
http://www.rbnet.hu/prod/pci-e_videokartyabrhr-106/vtx3d_amd_radeon_hd_4850_1gb_gddr5_videokartya-33994

Szerintem ez is jó lenne! Én pl egy ilyet tervezek megvenni! 😀
[LINK]
0
0
0
0
FreddyD avatar
bf 3 menne? (ez után csöndben maradok) 😜
0
0
0
0
FreddyD avatar
teljesítményileg a kettő között mekkora a külömbség?

Érdemes megrendelni? Egy Asus P5G41T-M LX alaplaphoz?
+ van 4 gb ramom és egy Intel Pentium E6600 procim.
mit lehet belőle kihozni?
http://www.rbnet.hu/prod/pci-e_videokartyabrhr-106/vtx3d_amd_radeon_hd_4850_1gb_gddr5_videokartya-33994
0
0
0
0
niteforce avatar
MSI HD4850 1GB DDR3

ennél jobban ajánlom a VTX3D HD4850 1GB GDDR5-ös verziót, az gyorsabb, de 21-22 K
0
0
0
0
FreddyD avatar
igaz
hááát keret... olyan 20 ezerig max. félve írom -> (nem lenne baj ha a bf 3 elmenne vele)
0
0
0
0
niteforce avatar
Ez borzalmasan gyenge....
Inkább mondj egy keretet, és nézünk mi neked, kicsit hatékonyabb lesz minthogy te itt találgatsz
0
0
0
0
FreddyD avatar
de milyen márkájút? órajel? bit?

vagy ez:http://www.a4team.hu/product/view/67411
0
0
0
0
Szilard96 avatar
FreddyD írta:
mondjuk egy ilyen?
http://www.argep.hu/product_1742342.html

Az nagyon kevés lesz a gta 4-nek. Legalább 128 bites kártyát válassz.
0
0
0
0
FreddyD avatar
mondjuk egy ilyen?
http://www.argep.hu/product_1742342.html
0
0
0
0
roberto888 avatar
alex13 írta:
Leszedtem az új vga drivert a laptophoz(ati) és valami amd drivert rakott fel, irta, hogy a vga drivert is felrakja de nem találom sehol se. Itt 1 kép arról amit felrakott https://kepfeltoltes.hu/120630/1005806464N_vtelen_www.kepfeltoltes.hu_.png

pls help

[LINK]

Ezt tedd fel. Express beállításokkal!
0
0
0