Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
niteforce avatar
Nem muszaly csak a jatekok miatt. Azt ha nem tudod feltenni DVD rol akkor bevaltod a kodot originen vagy steam en es letoltod
0
0
0
0
levi27 avatar
Bicike írta:
Bocsánat tudatlansàgomért, de mit jelent az, hogy egy optikai meghajtó Dual Layer-ös? Van egy játék, amihez kell ilyen meghajtó, s szerintetek nekem olyan van?

Nagyvalószinűséggel olyan van...már abból kiindulva hogy új tipusu SATA csatolós. Nekem a régi IDE-s samsung (kb 8 éves, még az első gépembe volt) az is tudta írni 8x-osan. De ha a játékokat letöltöd úgy mind1 milyen a az optikai meghajtód.
0
0
0
0
Bicike avatar
És szerinted az én meghajtóm ilyen? 2009-es játékról van szó.
0
0
0
0
NTSC Jani avatar
Bicike írta:
Bocsánat tudatlansàgomért, de mit jelent az, hogy egy optikai meghajtó Dual Layer-ös? Van egy játék, amihez kell ilyen meghajtó, s szerintetek nekem olyan van?

2 rétegű DVD-ket is tud olvasni, ill. írni. A kétrétegű DVD-k tárkapacitása 8,5 GB.

Ha csak töltesz játékokat, akkor nincs jelentősége. Ha viszont veszed az új játékkat, akkor mindenképpen érdemes egy ilyet beszerezni.
0
0
0
0
Ducky avatar
levi27 írta:
gyenesmartin írta:
levi27 írta:
Ducky írta:
gyenesmartin írta:
Ducky írta:
gyenesmartin írta:
Tényleg. Pont fordítva.😳
Pedig előbb írtam is, hogy a vgam csak 30% alatt van kihasználva és cpu limitem van.

Nekem a vga-m majdnem mindig 99%-on van. Akkor vga limit? 😆
Igen! Mert 100-nak kellene lennie 😆

akkor milyen vga-t ajánlotok, ami ki tudná hajtani az 5200+-ot?

Nekem a 4850es kétvállra fektette a 5600+ os procit 3ghz-en járatva 😃 régi kártya de nem gyenge és nem is drága
Hát igen. 21K most újonnan. Csak nagyon melegszik, meg hangos.

A ref kártyáról nem tudok nyilatkozni.. nekem powercolor pcs hűtéses van az pedig viszonylag halk és hűvös.

esetleg így menne a bf3? egy hd5770-el?
0
0