Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
no avatar
üdv ez megér 50k-t?
CPU típusa:QuadCore AMD Phenom, 3415 MHz (17 x 201)
Alaplap: GIGABYTE 78LMT-S2P
Merevlemez: 450gb
Memória: Kigmax 1x4gb DDR3 1.333
VGA: ATI readon 3000 (521Mb alaplapi)
1 dvd író, olvasó
Hiba mentes.
Tavaly szeptember vége fele lett vásárolva.Mindenre van garancia 2 év.Posta játszik saját költségre.
0
0
0
0
marci19970425 avatar
Lenne egy olyan problémám, hogy az asztalon az ikonok meg játékokba minden egy ilyen kis pici árnyékot kap.Ma jött elő ez a probléma nem tudom mi ez.
[LINK]
Itt egy kép nem a BF3-at nézzétek hanem a betűket. Ilyenek az ikonok meg a böngészőben úgy minden.Ötlet

SZerk.: Megoldva 😀 😆
0
0
0
0
apetit1989 avatar
Nem tudok egyetérteni, mert egy CD nem 5000 forint, de még én beszélek, én még mindig ágyban vagyok 😃 Hiába, szabadság az szabadság
0
0
0
0
apetit1989 avatar
DVD-re is kiírhatod.
Az élet nagy problémái. Nem írhatok ki egy cd-t, mert ahhoz 500 métert le kéne gyalogolnom a boltig. Jaj.
0
0
0
0
niteforce avatar
looserking írta:
jó csak nincs CD-m csak DVD 😆

ha a kérés nem válik be vegyél egyet 😃
0
0
0
0
NTSC Jani avatar
Telepíteni se tud? Mert van telepítős változata is. Azt még nem próbáltam.
0
0
0
0
apetit1989 avatar
Pont azt akartam írni, mint lompos. Ophcrack odaadja neked a jelszavakat.
0
0
0
0
niteforce avatar
Superlompos írta:
Xp van a gépen?

Mert ha igen, akkor töltsd le az Ophcrack live bootolható CD-jét, s írd ki.

[LINK]

Ezzel megtudhatod, hogy mi a jelszó. Linux alapon feltöri. Teljesen ingyenes, legális program. Xp-nél tuti működik!

azt írta hogy nem tud írni ilyet.
0
0
0
0
NTSC Jani avatar
Xp van a gépen?

Mert ha igen, akkor töltsd le az Ophcrack live bootolható CD-jét, s írd ki.

[LINK]

Ezzel megtudhatod, hogy mi a jelszó. Linux alapon feltöri. Teljesen ingyenes, legális program. Xp-nél tuti működik!
0
0
0
0