Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
timon5000 avatar
Sziasztok csináltam egy videót a problémámról nézzétek már meg kérlek!

[url]http://www.youtube.com/watch?v=YcpNKqxiTxA&feature=channel&list=UL[/url]
0
0
0
0
Bicike avatar
A Facebook-ot hogy lehet letiltani véglegesen?
0
0
0
0
Thomech avatar
nyozo írta:
Thomech írta:
Sanchez, nyozo Oké, csak még mióta win7 ett használok azóta soha nem adott nekem még ki ilyet! Hát akkor ez nem fontos értesítés ugye?!
Köszi mind2nek a gyors választ! 😃

én nem foglalkoztam vele amikor kiadta akkor rámentem hogy tartsa meg a színösszeállítást és ha megint "lassul" akkor újra előjöjjön

Értem, akkor legközelebb én is így teszek! 😃
Köszi a segítséget! 😀
0
0
0
0
nyozo avatar
Thomech írta:
Sanchez, nyozo Oké, csak még mióta win7 ett használok azóta soha nem adott nekem még ki ilyet! Hát akkor ez nem fontos értesítés ugye?!

én nem foglalkoztam vele amikor kiadta akkor rámentem hogy tartsa meg a színösszeállítást és ha megint "lassul" akkor újra előjöjjön
0
0
0
0
Thomech avatar
0
0
0
0
nyozo avatar
Sanchez írta:
Az aero videókártya kérdése.

Volt olyan hogy ezt nálam HD 5770-nel is beadta
0
0
0
0
Sanchez avatar
Az aero videókártya kérdése.
0
0
0
0
Thomech avatar
Sziasztok skacok 😃
Egy hónapja javult meg a gépem úgy hogy kivettem a ramokat és meg tisztítottam mert kék halált dobogatot percenkénti rendszerességgel, most el telt pár hét nagyon jól ment minden dirt 3, dirt 2, MOH 2010, de aztán máma fel tettem a Batlefield Bad Company 2 őt és 10 percig játszottam és kék halált dobott, és még a mentésem is el veszett, aztán a szerintem hibás ramot kivettem és azóta megint jó minden! Csak most meg ezt adta ki a játék ez a kevés ram miatt adta ki?
https://i1001.photobucket.com/albums/af132/Thomech008/Nvtelen-11.jpg
0
0
0
0
Bajusz avatar
Sziasztok !