Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
hondamoto2 avatar
Alaplap szerintem kicsit lehetne jobb is táp az meg 500w legyen azalatt én nem vennék,véleményt kértél hát írtam egyet 😀
0
0
0
0
Bendzsi00 avatar
Sziasztok.Munkatársam megkért, hogy állítsak neki össze egy komplett gépet monitor nélkül 120k-ért.Feltétel az volt hogy négymagos amd proci legyen benne.Szerintetek így jó lesz ?

Alaplap ASROCK A75M-HVS 1 db 14.507 Ft
Processzor AMD Athlon II X4 641 2.80GHz FM1 BOX 1 db 18.530 Ft
Memória KINGSTON 4096MB HyperX Blu DDR3 1333MHz CL9 KHX1333C9D3B1/4G 1 db 7.570 Ft
Videókártya GIGABYTE GV-R775OC-1GI HD7750 1GB GDDR5 PCIE 1 db 29.592 Ft
Merevlemez WD 320GB Caviar Blue 7200rpm 16MB SATA3 WD3200AAKX 1 db 17.703 Ft
Optikai egység LG GH24NS90 Fekete OEM 1 db 4.381 Ft
Billentyűzet + Egér GIGABYTE GK-KM6150 Magyar Fekete 1 db 3.455 Ft
Ház XIGMATEK Asgard Fekete 1 db 10.198 Ft
Táp CHIEFTEC CTG-400-80PB 400W OEM 1 db 10.972 Ft
CPU hűtő SPIRE Kepler - SP985S1 1 db 3.683 Ft

Összesen: 120.591 Ft

Előre is köszi

én a házat egy 3000Ft-os M-tech-re cserélném ez +7k, a billentyűzeten és az egeren is lehetne spórolni egy 1000rest, és a memóriából is elég a sima kingmax +1k
összesen 9ezret spóroltál amiből vehetsz egy sapphire HD7770et és még futja egy picivel jobb lapra is
0
0
0
0
Bicike avatar
Az mitől van, hogy a számítógépem azt írja ki, hogy kettős felhasználónév van a hálózaton? Hogyan lehetne megjavítani?
0
0
0
0
Athis18 avatar
gyenesmartin írta:
Athis18 írta:
GokuTM írta:
Athis18 írta:
Hali! OLyan problémám merult fel, hogy most vettem a procira egy uj coolert.. MInap azt tapasztaltam, h ha elinditok egy játékot nem telt el 10 perc, és befagy kékhalállal. MI lehet a probléma? :\\

Rosszul tetted fel/nem pasztáztad, túlmelegszik és kékhalál.