Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
no avatar
niteforce írta:
belemegy, nem befolyásol semmit, de ezt már leírtam amikor a profilomnál kérdeztél felőle.
Annyi a különbség hogy fényévekkel gyorsabb, ezért jobb ha egy ugyanolyan GPU-val szerelt kártyán mondjuk DDR3 helyett GDDR5 van.
A DDR1-et régi kártyákon használták, ma már csak a (G)DDR3 és a GDDR5 van jelen, esetleg még a DDR2, a DDR2-t és (G)DDR3 az alsó kategóriás kártyákon van, GDDR5 van a legtöbb kártyán ez a leggyorsabb, persze ebből is többféle van, többféle órajelen.
Régen persze mindig más volt a csúcs, a DDR1, DDR2, DDR3 volt a maga idejében a csúcs.
A GDDR4 elég ritka volt, csak pár kártyán alkalmazták

Belehát™ 😆

Ami PCI-E csatis abba belemegy a PCI-E 3.0 is, max nem tud akkora adatátvitelt.
DDR vagy DDR5 csak egy chip semmit nem jelent, foglalat szempontjából. 😜
0
0
0
0
Gerdzso avatar
tasiadam írta:
GAMER2 írta:
Bicike írta:
Vegyél egy ilyen Winchester-t
https://www.mult-kor.hu/attachments/12425/winch.jpg
és ezzel szétlövöd ezt a Winchester-t:
https://images03.olx.hu/ui/5/19/30/1269198508_81971930_1-Fotok--35-os-ATASATA-winchesterHDD.jpg

De ha nincs Winchestered, megteszi egy sima légpuska is!😆

csak akkor ha leveszi a burkolatot

Köszönöm szépen a válaszokat, megpróbáltam egy két dolgot, de nem lett jó... így vettem egy újat 😀 azért mindenkinek kösz!
0
0
0
0
The Emptiness avatar
Kösz csak tóbb embert is megkérdezek amugy benned bizok a legjobban de inkább még tóbbet is kérdeztem a nagykutyákat:-)
0
0
0
0
niteforce avatar
belemegy, nem befolyásol semmit, de ezt már leírtam amikor a profilomnál kérdeztél felőle.
Annyi a különbség hogy fényévekkel gyorsabb, ezért jobb ha egy ugyanolyan GPU-val szerelt kártyán mondjuk DDR3 helyett GDDR5 van.