Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
xlife avatar
Kell rá valamelyik AC venti, és meg van oldva a probléma.
0
0
0
0
Kmisi99 avatar
Hát a 4870x2 nagyon rossz választás. Mivel a hűtője gyenge így a ventillátor állandóan sikít annyira pörög emellé mégse ér sokat és ezek a kártyák hullanak el a megsüléstől. Sokkal több belőlük a hibás ezért mert sokan még a kis fos házba berakják hagy főjön szét. 5850 sokkal jobb ilyen téren.
0
0
0
0
no avatar
HD5850 sztem mivel ott van már dx11 is. Meg újabb is. HD4870X2 sokat is fogyaszt de olcsóbb is.
0
0
0
0
xlife avatar
HD5850 szerintem megfelelne a célnak. Vagy egy 4870X2.
0
0
0
0
Desmond avatar
Milyen videó kártyát ajánlanál hozzá?
0
0
0
0
Cooley avatar
Desmond írta:
Sziasztok.
Két kérdéssel fordulok hozzátok.
AMD Phenom II X4 965 dobozos AM3 Black Edition és Sapphire Radeon HD6670 1GB GDDR5 együtt jó párosítás?
Nem e lenne vga vagy cpu limit?
Előre is köszönöm a válaszokat.

Erősen VGA limites lenne.
0
0
0
0
Desmond avatar
Sziasztok.
Két kérdéssel fordulok hozzátok.
AMD Phenom II X4 965 dobozos AM3 Black Edition és Sapphire Radeon HD6670 1GB GDDR5 együtt jó párosítás?
Nem e lenne vga vagy cpu limit?
Előre is köszönöm a válaszokat.
0
0
0
0
rafferd avatar
VGA-t, meg +2GB ramot 😀
0
0
0
0
R3mZy avatar
Sziasztok, nem nagyon értek hozzá de fejleszteném a gépemet! olyan 30.35 Ft-ot szánék rá akár ujjonan vagy használtan vennék bele dolgot... de nem tudom mit vegyek hogy szinkronba legyen a proci a ram és a vga... nem tudom melyiket cseréljem ezért fordulok hozzátok! Köszi
0
0
0
0
Szilard96 avatar
akos328 írta:
H lehet rendszergazda jogosultsággal telepíteni? Van egy iso fájl be akarom mountolni, be is nyeli 😃, de amikor rámegyek az installra, kiírja, futtassam mint adminisztrátor.