Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
DoN_BeNCe22 avatar
de most akk mi lehet a gond? alaplapoba dugva sincs kep
0
0
0
0
niteforce avatar
DoN_BeNCe22 írta:
am a win7et a 2gb nem birja

a 32 bitest bírja az simán. laptopomban is 2 giga van, és nincs semmi gond.
0
0
0
0
DoN_BeNCe22 avatar
am a win7et a 2gb nem birja
0
0
0
0
DoN_BeNCe22 avatar
meg-meg de ,mondom biosig se jut el .semmi kep
0
0
0
0
Devis avatar
niteforce: 2gb rammal nem kéne sztem
0
0
0
0
niteforce avatar
DoN_BeNCe22 írta:
a monitor hibatlan teszteltuk. a gep fultiszta kitisztittotam mindent. elv. meg van gari 1-2 cuccra. nem tudok semmit csinalna a geppel ha nem nincs kep nem h win7et rakni:S

de megcsináltad azokat amit írtam?
0
0
0
0
DoN_BeNCe22 avatar
a monitor hibatlan teszteltuk. a gep fultiszta kitisztittotam mindent. elv. meg van gari 1-2 cuccra. nem tudok semmit csinalna a geppel ha nincs kep nem h win7et rakni:S
0
0
0
0
niteforce avatar
Nehogy szervizbe vidd! Ki fogják cserélni fél gépet, te meg fizesd ki.

Húzd ki az alaplapi csatikat, és utána dugd vissza őket.
Ha ez sem válik be csinálj BIOS resetet
Próbáld ki a ramokat egyenként.

Ez szokott a probléma lenni ilyenkor. Persze áramtalaníts előtte.
Ja, és tegyél fel egy windows7-et, ennek a gépnek bírnia kéne már, mert így az amúgy dx11-es VGA-d az XP miatt DX9c re van butítva
0
0
0
0
matyosowski avatar
hát ezt nehéz megállapítani am vagy VGA vagy monitor. Nekem is ilyesfajta problémám volt hogy járt a gép de a monitor nem adott képet mégis villogott a led az elején. esetleg próbáld ki a gépet másik monitorral VGA val. Ha másik cuccal működik akkor meg van a ludas ha nem akkor csere tovább (ram vinyó).

de ha meg is van a rossz akkor szerintem ez szervízes mert otthoni körülmények között nehéz megállapítani hogy mi a rossz a cuccban.
0
0
0
0
DoN_BeNCe22 avatar
Sziasztok!