Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
reszler112233 avatar
Az a 60 fok tökéletes, főleg FX 8350-es procinál.
0
0
0
0
no avatar
FX 8350 alapon + CM Hyper 212 evo 60 fok körül a proc GTA V alatt... ez nem hangzik kicsit soknak? hmm
0
0
0
0
YoRHa 2B avatar
vagy ha nagyon olcsó kell akkor Silicon Power SP550 sztem 😃
0
0
0
0
Moon_Breaker avatar
60-120 gigás ssd -t mimásra lehet használni ha nem rendszerre?
(nekem 500gigáson vannak a játékok installálva)

[LINK]

Samsung 750 Evo 120GB, 0 perces, doboz nélkül
Adatírási sebesség (MB/s): 540
Adatolvasási sebesség (MB/s): 520
15500Ft
0
0
0
0
VeNtRaX avatar
Hello, nagy kérdés lenne, másodlagos ssd-t keresen 60-120 gigás és ha lehet olcsó legyen és jo írási olvasási sebrsségge legyen, tudnátok ajánlani valamit? (nem rendszernek kell)
0
0
0
0
YoRHa 2B avatar
FRAPS el az a baj ha loseless be veszel fel egy i7 et is megakaszt 😆
0
0
0
0
SuperPuma avatar
Már elmúlt a FRAPS ideje 😆
0
0
0
0
YoRHa 2B avatar
ja az MSI AB is egy jó alternatíva, de ha nincs megfelelő hardver akkor a relive és a shadowpaly is jó cucc 😃
0
0
0
0
Puffin avatar
Én eddig is az MSI AB-t használtam ha felvettem valamit. Nagyon jó minőségben rögzít ha bírja a proci... 😃
0
0
0
0
hashimoto avatar
Aha,a Gaming Evolved meg a Raptr volt az "elődje", de szerintem ez a Relive kifejezetten jó lett. Múltkor kipróbáltam,szinte észre sem lehet venni,hogy felvétel megy játék közben.Igaz,nem fogom használni,de akinek AMD kártyája van,az is kapott egy tisztességes videofelvevőt.
0
0
0
0
Moon_Breaker avatar
Nem tudom, nem értek amd\radeonhoz.
Egyszer régen volt egy amd gépem radeon kártyával, soha többet. 😀
0
0
0
0
SuperPuma avatar
Eddig ez Raptox néven ment nem?
0
0
0
0
Moon_Breaker avatar
@csiribi

Nem kell hozzá angol tudás, csak józan paraszti ész...