Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
SuperPuma avatar
Eddig ez Raptox néven ment nem?
0
0
0
0
Moon_Breaker avatar
@csiribi

Nem kell hozzá angol tudás, csak józan paraszti ész...

Google keresősáv alatt jobb oldalt rámész az " Eszközök " gombra, és alatta balra az " Országok " -gombra rákattintva kiválasztod
hogy " Magyarország ", és akkor csak magyar lapokban keres.

https://i.imgur.com/Jbnthla.jpg
0
0
0
0
no avatar
Igen ám, de angol tudás nem sok van 😃

Köszönöm a válaszokat! Akkor ezek szerint nincs rá szükségem, nem igen szoktam felvételizni 😀
0
0
0
0
hashimoto avatar
csiribi: Hasonló, mint az Nvidia Shadowplay, felvevőprogram. 😀
0
0
0
0
Moon_Breaker avatar
@csiribi

[url]https://www.google.hu/search?q=amd+radeon+relive&oq=amd+radeon+relive&aqs=chrome..69i57&sourceid=chrome&ie=UTF-8[/url]
0
0
0
0
no avatar
Kérdés: frissült az amd driver HD 7970 3 gb.. "radeon relive" programocskát telepítéskor kihagytam, mivel kérdezte felrakja e vagy nem. ÉS az lenne kérdés, hogy ez mi lenne a " amd radeon relive" mire szolgál??

Én úgy emlékszem, hogy 125 vagy 140 cpu watt fogyasztás felett kell a 8 pines csatlakozó a processzorhoz 😀 ( de nem 100% 😀 )
0
0
0
0
antal565s avatar
Elkezdtem újra rakni csak hisztizik hogy nincs cd/dvd meghajtó 😃 De szerdán, csütörtökön megjön. Inkább 4 ezerért egy dvd meghajtó mint 4500-ért egy átalakító
0
0
0
0
YoRHa 2B avatar
8pin es megy 4 el, csak ne lépd át a 95W ot és akkor midnen faxa 😃
Gondolom régi winyót használsz új géphez, hát akkor ujra kell rakni vagy esetleg meg kell próbálni kijavítattni startup repair al (boccs nemtom am agyar nevét nekem midnen angol 😆😉, vagy visszarakod a régi gépbe elindítod a gépet beírod futtatásba h sysprep végignyomod és úgy rakod vissza 😃

ha nem ez van nem szoltam 😃
0
0
0
0
antal565s avatar