Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
NTSC Jani avatar
Nyugodtan belemehet a sata 3-as vinyó a sata 2-es csatlakozásba.
0
0
0
0
nyozo avatar
Koppy96 írta:
Üdv.
A vinyóm megint sz*rakodik. Most az 50GB-os windows particiót nem ismerte fel így nem tudta betölteni a windowst ezét újra kellett telepítenem.
Ami a legrosszabb, hogy a telepítőben nem tudtam leformázni a partíciót valami miatt, így az "elveszett". Tehát most a maradék 450 gb-os particióra voltam hajlandó feltenni.
Úgy döntöttem, hogy új vinyót veszek, csak nem tudom, hogy, mi lenne a jó választás. Én egy 500Gb-osat szeretnék, de viszonylag olcsón és semmiképpen sem ilyen samsug sz*rt ami most van. Az alaplapom a Sata2-t támogatja, de ettől függetlenül lehet bele tenni sata 3-asat ?

Sata3 az visszafele is kompatibilis szóval elvileg igen!
0
0
0
0
niteforce avatar
dehogynem, bele lehet tenni, úgysem használja ki még a sata 1-et sem.
0
0
0
0
Koppy96 avatar
Üdv.
A vinyóm megint sz*rakodik. Most az 50GB-os windows particiót nem ismerte fel így nem tudta betölteni a windowst ezét újra kellett telepítenem.
Ami a legrosszabb, hogy a telepítőben nem tudtam leformázni a partíciót valami miatt, így az "elveszett". Tehát most a maradék 450 gb-os particióra voltam hajlandó feltenni.
Úgy döntöttem, hogy új vinyót veszek, csak nem tudom, hogy, mi lenne a jó választás. Én egy 500Gb-osat szeretnék, de viszonylag olcsón és semmiképpen sem ilyen samsug sz*rt ami most van. Az alaplapom a Sata2-t támogatja, de ettől függetlenül lehet bele tenni sata 3-asat ?
0
0
0
0
Kmisi99 avatar
Arra a 2tb osra ami meg van adva? Igen mert az 5400rpm es. Az összes HDD alapból lassú az 5200 as meg kínszenvedés lenne.
0
0
0
0
levi27 avatar
Ha a mostani vinyómat kicserélném egy Seagate Barracuda ST2000DL003-asra nagy lassulás lenne?
0
0
0
0
MagyarFerenc1994 avatar