Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Forje avatar
levi27 írta:
Forje írta:
Szóval azt mondod hogy simán mehet? Kössz a választ!

Csak ha sikerül PONTOSAN olyan számú darabot szerezned mint ami ott van jelen esetben:HDX945WFG BOX
Más esetben működhet,de hosszútávon hazavághatja a lapot.

Ezt most nem értem, tehát akkor megvehetem a HDX945WFG BOX-t?(Bocs az értetlenkedésért de ezt mostn me vágom.)
0
0
0
0
DoN_BeNCe22 avatar
niteforce írta:
DoN_BeNCe22 írta:
Sziasztok!😀
A vinyóm szervízbe van Garisan és csak 3-4 hét múlva jön vissza a gariból elv. és addig azért nem akarok gép nékül lenni így hát a kérdésem a kövi:
Milyen külső vinyóra lehet op rendszer telepíteni?

ha NTFS-re van formázva akkor bármelyikre, csak lassabb lesz az USB port miatt. De ha USB3.0-n vagy eSATA-n használod akkor az is jó lehet.

Ezek Szerint ha haverom 120gigás külsőjét kölcsön kérem és telepítéskor NTFS-re formázom tudom használni? És telepítéskor fel fogja ismerni a vinyót is(külsőt)?
0
0
0
0
levi27 avatar
Forje írta:

Csak ha sikerül PONTOSAN olyan számú darabot szerezned mint ami ott van jelen esetben:HDX945WFG BOX
Más esetben működhet,de hosszútávon hazavághatja a lapot.
0
0
0
0
Forje avatar
0
0
0
0
levi27 avatar
Forje írta:
Hello, az Asrock N68C-S UCC alaplapom AMD Phenom II X4 945 CPU-ból ezeket a verziókat támogatja: HDX945WFK4DGM
HDX945WFK4DGI. Na most amit én szeretnék venni az egy HDX945WFG BOX számú. Ez számít vmit? Es ha igen attól függetlenűl fog működni?(Bocsánat hogy ide írtam de nagyon sürgős lenne.)

Válaszokat előre is köszönöm!

Ugyan ilyen lapom van 😃 annyi a lényeg hogy. max 95w-os fogyasztású lehet a proci,de tapasztalatom szerint az már igencsak a határ akár gyári proc akár tuning miatt lesz annyi a fogyasztás.
0
0
0
0
Forje avatar