Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
dzsanni94 avatar
Sziasztok!
Lenne egy problémám mégpedig az hogy amikor bekapcsolom a gépet akkor a ventillátorok felpörögnek gyorsan aztán elkezd 3X sípolni de a kép nem jön be.Réggeben úgy indult hogy felpörögtek a ventilátorok és utánna lelassultak és mindig egyet sípolt.
Mi a gondja ennek a vasnak?
0
0
0
0
LagerMaister avatar
Helló!
Az lenne a gondom, hogy Hard Disk Sentinel-ben a Smart fülön, ha nézem a "Write Error Rate" attribútumot akkor az értéke minden heten növekszik, van hogy naponta ugrik pár számot. Ez mitől lehet? A merevlemezt egy éve vettem, kicsit idegesítő, hogy ez az érték mindig megy fel, félek nehogy elszálljon. A merevlemez típusa Samsung Spinpoint F3 1TB 32MB 7200rpm SATA2. A kondíciónál és a teljesítményre mindkettőre 100%ot kapok.
0
0
0
0
no avatar
szerintem,tele van porral,fujasd ki.nekem is szokott melegedni.kitisztitom és jo.
0
0
0
0
niteforce avatar
Én a Pioneert nagyon ajánlom, az a legjobb szerintem. Én még arról negatív véleményt nem láttam, nem hallottam. Enyém is már 5 éve szolgál, és még egy lemezt sem rontott el, úgy működik ahogy kell. LG-ről, samsungról hallottam már rosszat.
0
0
0
0
no avatar
marci19970425 írta:
Sziasztok. Lenne egy olyan problémám, hogy alap állapotban a VGA-m felmelegszik 70 fokra és még azt jelzi, hogy 90-95 %-ban használva van pedig semmi nem fut .NEm tudom mi lehet a baj eddig nem csinált ilyet. Alap állapotban is max 40-45 fok volt .... Tanácstalan vagyok. Kérlek segítsetek 😀
0
0
0
0
apetit1989 avatar
Elarulok egy titkot, tokeletesen mindegy, hogy milyet veszel.
Nem gyozom ismetelni, az nem erv, hogy nalam X mukodott 47 evig, az Y meg 2 honap utan elfustolt, ugyhogy az X jo, az Y nem jo. Kovacs Aronnak meg az X halt meg 2 honap alatt, Kiss Marikanak meg az Y mukodott 51 evig.
0
0
0
0
Megaisten avatar