Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
NTSC Jani avatar
Az Xp bootolási ideje kb. megegyezik a win7-tel. Legalábbis ezt tapasztalom a multi boot-nál.
0
0
0
0
niteforce avatar
Superlompos írta:
molfer98 írta:
Ha egyszerre 2 op rendszer lenne fent a gépemen (windows 7 , 8) akkor mennyivel lassulba a net meg a játékok?

Semmivel.

csak az indulás lesz sokkal lassabb.
0
0
0
0
NTSC Jani avatar
molfer98 írta:
Ha egyszerre 2 op rendszer lenne fent a gépemen (windows 7 , 8) akkor mennyivel lassulba a net meg a játékok?

Semmivel.
0
0
0
0
Tamas76 avatar
FAÁG VAGY SZAR!!!!!!!! am. elbírja..
0
0
0
0
no avatar
Üdv!
Szerintetek elbírja ezt a config-ot egy 300W FSP táp?

Intel Core2Quad Q6600,
MSI P43 Neo-F,
Kingston Hyperx DDR2-1066 4GB KIT (2x2),
Ati HD 3850 Pci-e 256bit, 512mb
0
0
0
0
molfer98 avatar
0
0
0
0
akos328 avatar
akkor bezavar vmi zaj.
nincs esetleg fém az adó és a vevő között?
0
0
0
0
dzsanni94 avatar
vezeték nélküli van nekem Sony
0
0
0
0
akos328 avatar
dzsanni94 írta:
énis kérnék egy kis segítséget hogy hogyan lehetne megszüntetni a háttérből azokat a sistergő hangokat kivenni a fejhallgatóból?

h-h sistergő hangok?
1. esetleg nincs rendesen beállítva a hang, mert hangszóró és fejhallgató között oltári a beállítási különbség.
2. rossz a füles szigetelése és zajokat hallasz
3. kontakt hibás és nem érintkezik rendesen csak amikor megrezegteti a dobot ilyenkor újra csatlakozik és újra-újra, ilyenkor megint csak recsegést hallasz.
5. nincs rendesen bedugva a jack csati
6. hang kártya driver frissítés.
más ötletem nincs.
0
0
0
0
no avatar
90e ft körül, alaplap, ram, vga és proci cserére. Ki lehet ebből hozni egy épkézláb gépet amin futnak a mai játékok?
0
0
0
0
niteforce avatar
Tradash írta:
Köszi a gyors választ, tudnál hozzá ajánlani egy jó vga-t?

mennyi pénzed van rá?
0
0
0
0
no avatar