Tuning kocsik, és alapkocsik.
A lényeg, hogy rakjatok be jó képeket. Akár leírhatjátok a teljesítményt, kedvenc kocsitokat. Az teljesen mind1, hogy alapkocsit, vagy tuningkocsit raktok be.
Hozzászólások: 276
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Ez igencsak photoshoposnak néz ki. Dragking és FekaRap jobbat dobnak össze😆
Jah ez is PS 😆 Kösz de nm oan biztos h jobbat csinálnék! 😆 majd próbálkozok de azért Kösz! 😉
Egy 350z-t majd dobj össze a kedvemért😃
De a Frangepán utcában van! Voltam is már abban az üzletben visszapillantó tükörért!
Nem fértél el valahol? 😆
Bevakult a tükörlap, ezért kellett kicserélni!😀
Ez igencsak photoshoposnak néz ki. Dragking és FekaRap jobbat dobnak össze😆
Jah ez is PS 😆 Kösz de nm oan biztos h jobbat csinálnék! 😆 majd próbálkozok de azért Kösz! 😉
Ez igencsak photoshoposnak néz ki. Dragking és FekaRap jobbat dobnak össze😆
ez az alap
De a Frangepán utcában van! Voltam is már abban az üzletben visszapillantó tükörért!
Nem fértél el valahol? 😆
Mi alkatrész ügyben jól állunk! 3 nagykerrel vagyunk kapcsolatban Unix, Bárdi, Láng! 40% árengedményünk van náluk, mivel rengeteg mindent rendelünk! Utángyártott, vagy gyári alkatrész, teljesen mindegy, bármi van!
Ha pl. a te verdádhoz akarnánk rendelni vízpumpát, az így néz ki!
Megadjuk a típust, évjáratot, motort, és lehet bogarászni! A felső ár az, amennyiért mondjuk te kapnád ha rendelnél, az alsó piros pedig a mi árunk!
Pesten ez az Unix egyik üzlete nem a 13. Kerületben van? Mert mintha ott lenne a testvéremék házától egy köpésre!
OFF: Ám az az érdekes, hogy Komáromban bárhol lehet fizetni Euróval, de Komárnóban (Nálunk) sehol sem lehet Forinttal!..lehet az EU-FT árfolyam végett?!
Azt azért nem hiszem hogy Szlovákiába is áthozzák, habár Nekem annyi elég ha elviszik a Komáromi Tesco-ig, onnan úgyis kb 2km-re lakok! 😃
Személyesen is átlehet venni az árut, de ki is viszik címre!
A Unix honlapon van webshop, ott körbe tudsz nézni mi van! De ott drágább, mivel alapból nem jár kedvezmény!
Mi alkatrész ügyben jól állunk! 3 nagykerrel vagyunk kapcsolatban Unix, Bárdi, Láng! 40% árengedményünk van náluk, mivel rengeteg mindent rendelünk! Utángyártott, vagy gyári alkatrész, teljesen mindegy, bármi van!
Ha pl. a te verdádhoz akarnánk rendelni vízpumpát, az így néz ki!
Megadjuk a típust, évjáratot, motort, és lehet bogarászni! A felső ár az, amennyiért mondjuk te kapnád ha rendelnél, az alsó piros pedig a mi árunk!
Na, megisvan hogy kihez fordulok ha elromlik a vízpumpám (vagy akármim 😆😉 de most komolyan!..Nálunk szinte sehol semmit nem kapni Daihatsu-ra, de nem csak a Charade-ra, hanem semmire sem! 😕
u.i.: Csak személyes felvétel (nem lakok annyira messze BPtől = 99km) vagy pósta de csak MO-n belül?
Ha pl. a te verdádhoz akarnánk rendelni vízpumpát, az így néz ki!
Megadjuk a típust, évjáratot, motort, és lehet bogarászni! A felső ár az, amennyiért mondjuk te kapnád ha rendelnél, az alsó piros pedig a mi árunk!
a 3-as bmw-nél 1600 ccm a legkisebb motor az valóban 10l-t eszik ha nagyon öregurasan vezetsz... de egy bmw-vel alattad ugysem fog sikerülni 😆 😂 utána 1.8 l diesel fogyasztás kb ugyanaz mint az 1.6 l benzin esetén... benzines esetén igen nagy ugrás van az 1.6 l hengerűrtartalom után mert jön a 2.5 l-es erőforrás... az ottani fogyasztást nem is érdemes firtatni mert hatalmas 😆
Hát ezzel kissé tévedésben vagy!😀
Az 1.6-os BMW akkor eszik 10 litert, vagy akár többet is, ha kitolod a szemét! 1.6 benzin után van 1.8 benzin, 2.0 benzin, 2.3 benzin stb. Dízelben pedig van 1.8d, 2.0d, 3.0d!
Az 1.8d beéri 6-7 literrel is, ha viszonylag kíméletesen van hajtva!
Benzinben még ott a 2,5ös is! 😉..na az tényleg sokat evett, szegénynek nem mertem oda lépni (ez nem teljesen igaz 😆😉, mert olyankor a pillanatnyi fogasztás mérő beugrott a 30L fölé! 😶..na azt az élményt amit kaptam utána, fuh 😃..monduj a kis Daihatsu sokkalta jobban gyorsul mint a Bömös, s jobb is vezetni őt (mivel könnyűcske szal szinte repül 😃..de a bömös kanyart bevenni, jujjujj 😃 ..olyan mindig totál libabőrüs lettem 😃😉meg olyan kis ártatlan kinézete van s ha annak oda lépek akkor nem 40et hanem csak 15öt eszik! 😃..miközben csak 986cm3! 😆😆..oltári jó gép, s ritka s ez gond is az alkatrészeknél! 😕..eredetit csak japánból lehet rendelni, utángyártott meg nem kell, így mindig kipótlom valami EU-s verda alkatrészével ami elromlott 😃
Szerintem a B4-re gondolsz, az volt króm hűtőmaszkos! Azt 91-től gyártották! Sógoromnak még a B3-as volt! De a B4-es kissé problémásabb darab!
Azazaz, közben megnéztem használtautón 😃, B4-es igen. Akkor majdnem eltaláltam az évjáratot, fejből mondtam 😊
Nekem a tanulóautóm egy Skoda 120L volt annak idején 😀 Azt érdekes volt vezetni. Az eleje könnyű , a fara nehéz.. Télen bele kellett tenni súlyt előre, hogy az úton maradjon. 1 zsák cement megoldotta a problémát és még optikailag is jó hatással volt mivel végre vízszintes lett a kocsi 😆😆... A skoda 120 után beülni egy Renault 19-be (újabb elejű) felemelő élmény volt 😆 A fűtés valóban az volt aminek hívták, stabil volt, nem csúszkált minden döccenőn, az ablaktörlő tényleg törölt is és még milliárd hasonló dolog. Egy biztos.. a skodával meg lehetett tanulni vezetni 😆
Nekünk is volt 120-as Skodánk, de összetörtem!
Én a jogsimat egy B Corsával szereztem meg, aztán a sógorom Audi 80-át hajtottam nagyon sokat! Azzal szereztem rutint! Jártunk vele Ukrajnába gázolajért, és nem egyszer vittük tovább Szlovákiába! Nagyon sokat mentem vele!
Az első saját autóm a jelenlegi Astrám! Ezidáig 3 balesetem volt vele, de mindháromnál vétlen voltam! nagyon megszerettem az autót!
Gyerekkorom álomautója volt a régi kocka 80-as audi. Mai napig megvan a gyári katalógusa! 😀 Egyébként én Opel Ascona-val (1.6D) tanultam vezetni 😆 abból se sok van már az utakon...
Nekem a tanulóautóm egy Skoda 120L volt annak idején 😀 Azt érdekes volt vezetni. Az eleje könnyű , a fara nehéz.. Télen bele kellett tenni súlyt előre, hogy az úton maradjon. 1 zsák cement megoldotta a problémát és még optikailag is jó hatással volt mivel végre vízszintes lett a kocsi 😆😆... A skoda 120 után beülni egy Renault 19-be (újabb elejű) felemelő élmény volt 😆 A fűtés valóban az volt aminek hívták, stabil volt, nem csúszkált minden döccenőn, az ablaktörlő tényleg törölt is és még milliárd hasonló dolog. Egy biztos.. a skodával meg lehetett tanulni vezetni 😆
Nekünk is volt 120-as Skodánk, de összetörtem!
Én a jogsimat egy B Corsával szereztem meg, aztán a sógorom Audi 80-át hajtottam nagyon sokat! Azzal szereztem rutint! Jártunk vele Ukrajnába gázolajért, és nem egyszer vittük tovább Szlovákiába! Nagyon sokat mentem vele!
Az első saját autóm a jelenlegi Astrám! Ezidáig 3 balesetem volt vele, de mindháromnál vétlen voltam! nagyon megszerettem az autót!
én tanulóautóm suzuki ignis... a váltót leszámitva nem volt vele bajom 😀 de az is betudható a 250 000 km-nek 😀
ismét egyetértek veled t85 😀 én csak azért nem tarom jó 1. autónak a bmw-t mert egyrészt drága (márakinek) meg azért tanulóautónak tapasztalatot szerezni kicsit erős... pl kilép eléd egy őz nincs elég rutinod még és netalántán elütöd kisebb sebességgel neked nem lesz semmi bajod de az autó kap rendesen vagy totálkár és javithatatlan vagy a javitás árából lazán lehet venni egy új autót is... igaz ez másik gyengébb, olcsóbb autónál is fennáll de azért mégsem mind1... bár ez az én véleményem 😀
thug: majd még lehet fogok tőled segitséget kérni használt autó kereskedés téren... mert lehet nemsokára megveszem első autómat 😀 már pár kereskedésben voltám de elég érdekes dolgokat tapasztaltam 😆
Nekem a tanuló autó egy VW polo lesz és csak városban járkálok vele pár évig addig meg csak kitanulom a vezetést
ezt nemnagyon értem... 😕 pár évig? 😲 😲 😲 de te már téll előre gondolkozdsz 😀 most lázom h 94.10. vagy még a jogsiig is van idő nem? 😲 vagy lehet már én vagyok belekavarodva... 😆
pakai: Ha tudok segítek!
ismét egyetértek veled t85 😀 én csak azért nem tarom jó 1. autónak a bmw-t mert egyrészt drága (márakinek) meg azért tanulóautónak tapasztalatot szerezni kicsit erős... pl kilép eléd egy őz nincs elég rutinod még és netalántán elütöd kisebb sebességgel neked nem lesz semmi bajod de az autó kap rendesen vagy totálkár és javithatatlan vagy a javitás árából lazán lehet venni egy új autót is... igaz ez másik gyengébb, olcsóbb autónál is fennáll de azért mégsem mind1... bár ez az én véleményem 😀
thug: majd még lehet fogok tőled segitséget kérni használt autó kereskedés téren... mert lehet nemsokára megveszem első autómat 😀 már pár kereskedésben voltám de elég érdekes dolgokat tapasztaltam 😆
Nekem a tanuló autó egy VW polo lesz és csak városban járkálok vele pár évig addig meg csak kitanulom a vezetést
thug: majd még lehet fogok tőled segitséget kérni használt autó kereskedés téren... mert lehet nemsokára megveszem első autómat 😀 már pár kereskedésben voltám de elég érdekes dolgokat tapasztaltam 😆
Kmisi:
Ez attól is függ, hogy mik az igényeid, és mi tartozik neked a megfizethető kategóriába!
Ugyebár egy ilyen autó mint a 3-as BMW már viszonylag olcsón megkapható, de akkor fogsz majd körbe felé pislogni a fejeden, ha pl. megtöröd, vagy elég ha kuplungszerkezetet kell cserélned, vagy bármi nagyobb beavatkozás!
Olyan, hogy legjobb véleményem szerint nincs, csak esetleg jobb, és kevésbé jó!
Bármit is veszel az a lényeg, hogy lenyomozható legyen az autó múltja! Magyar eredetű legyen, és legyen szervizkönyve, még ha nem is volt végig vezetve! Ha egy tulajos volt az autó, a vezetett szervizek közötti időkülönbségből ki lehet következtetni, hogy valós-e a kilométer állás! Ugyebár jó magyar szokás, hogy visszatekernek rajta! Nem kicsit, hanem nagyon! Ezért szokott az lenni, hogy megveszi az ember az esztétikailag rendben lévő autót, amiben van már majdnem 300 ezer kilométer, aztán csodálkozik, hogy minden megy rajta tönkre, pedig csak 150 ezer van benne! Egy bizonyos kilométer felet már arányaiban sokkal magasabb a meghibásodási lehetőség! Öregszenek az alkatrészek, kopnak, nyúlnak, stb! tehát fontos, hogy biztos kézből vásároljunk használt autót!
pakai:
Használt autó kereskedésben őrködöm, és a bátyám itt értékesítő!
Ja ok😆 Amúgy még van jópár éven dönteni szóval nem kapkodom el most csak úgy nézelődök hogy mi tetszik. Amúgy is maximalista vagyok😆 Szóval nagyon körbetekintő vagyok. Közel 1 év volt mire kiválasztottam a jelenlegi gépem hogy nekem ez kell és ez lesz jó nekem! 😆
Igen az érdekes tud lenni amikor a km óra mondjuk 80 ezret mutat, közben a kormány, váltógomb, ülés kikopva 😆
Igen ezeket is érdemes figyelni!
Kormány, váltógomb, pedálok! A kopás sokat elárul! Az is gyanús lehet, ha ezeket frissen bőröztették, vagy cserélték!
1 jó tanács a thug-ét kiegészítve. Ha van ismerős (rendőrségen), szalonban nyomoztassátok ki , hogy valóban mi az autó előélete.
debreceni kereskedés: betegség miatt örökölt Megane, 20 ezer km-el eladó.... egy "kis" nyomozás után kiderült, hogy a kocsinak előtte 7 tulajdonosa volt, ebből 5 Kft, Renaultnál mondták, hogy amikor legutoljára ott járt a kocsi 200ezer volt benne.
Másik: NY1-i kereskedés: Clion rendszámnak utánnajártam.. kiderült, hogy egy S420-as Mercié😃, vigyázni kell nagyon
Ez attól is függ, hogy mik az igényeid, és mi tartozik neked a megfizethető kategóriába!
Ugyebár egy ilyen autó mint a 3-as BMW már viszonylag olcsón megkapható, de akkor fogsz majd körbe felé pislogni a fejeden, ha pl. megtöröd, vagy elég ha kuplungszerkezetet kell cserélned, vagy bármi nagyobb beavatkozás!
Olyan, hogy legjobb véleményem szerint nincs, csak esetleg jobb, és kevésbé jó!
Bármit is veszel az a lényeg, hogy lenyomozható legyen az autó múltja! Magyar eredetű legyen, és legyen szervizkönyve, még ha nem is volt végig vezetve! Ha egy tulajos volt az autó, a vezetett szervizek közötti időkülönbségből ki lehet következtetni, hogy valós-e a kilométer állás! Ugyebár jó magyar szokás, hogy visszatekernek rajta! Nem kicsit, hanem nagyon! Ezért szokott az lenni, hogy megveszi az ember az esztétikailag rendben lévő autót, amiben van már majdnem 300 ezer kilométer, aztán csodálkozik, hogy minden megy rajta tönkre, pedig csak 150 ezer van benne! Egy bizonyos kilométer felet már arányaiban sokkal magasabb a meghibásodási lehetőség! Öregszenek az alkatrészek, kopnak, nyúlnak, stb! tehát fontos, hogy biztos kézből vásároljunk használt autót!
pakai:
Használt autó kereskedésben őrködöm, és a bátyám itt értékesítő!
Én nem autókkal dolgozok, de nap mint nap használom. Szerintem bármelyik autó hűséges társ lehet ha megbecsülöd és normálisan karbantartod! Nem szabad a legolcsóbb, kétes eredetű alkatrészeket megvenni.. a gagyi kenőanyagokat. Nem kell megvárni amíg 1 hiba másik 10-et okoz.. ha ezeket betartod, akkor bármilyen autó sokáig kiszolgál.
Hát azért nem feltétlen itt ahol lakok ismerek két embert is akiknek opel vectrajuk volt kombi diesel volt és mindkettőjüké folyamatosan valami hibát produkált! az egyik mondta hogy vagy 2 évig volt nála a kocsi de vagy +200 000 ret költött a sok meghibásodása miatt!
Kivételek mindig is voltak, vannak és lesznek is. Lehet az nem bánt vele jól aki elsőnek kihozta a szalonból... Természetesen ott vannak a típusbetegségek is amik akkor is előjöhetnek ha vigyázol a vasra mint a szemed fényére.., de ezek meg vannak minden márkánál.
Én nem autókkal dolgozok, de nap mint nap használom. Szerintem bármelyik autó hűséges társ lehet ha megbecsülöd és normálisan karbantartod! Nem szabad a legolcsóbb, kétes eredetű alkatrészeket megvenni.. a gagyi kenőanyagokat. Nem kell megvárni amíg 1 hiba másik 10-et okoz.. ha ezeket betartod, akkor bármilyen autó sokáig kiszolgál.
Hát azért nem feltétlen itt ahol lakok ismerek két embert is akiknek opel vectrajuk volt kombi diesel volt és mindkettőjüké folyamatosan valami hibát produkált! az egyik mondta hogy vagy 2 évig volt nála a kocsi de vagy +200 000 ret költött a sok meghibásodása miatt!
sm t85 használt autó kereskedő vagy vagy egy szalonban dolgozol? 😲
az alkatrész téma is igaz de erre nem akartam kitérni... minden alaktrésze átlagosan min duplája egy hétköznapi átlagos autóéhoz képest... 😞 ezek az apróságok emelik egyre magasabb és előkelőbb szintekre a bmw-t 😀 de aki szereti az szereti olcsón is és drágán is 😃
pakai: Hát tévedsz! De ez megesik mással is!😀
Autókereskedésben melózom, nem szoktam zöldségeket beszélni autó témakörben!😀
Szerinted melyik a legjobb legmegbízhatóbb autó márka vagy típus a megfizethető kategóriában? Mert én minden egyes embertől mást és mást hallok aztán gondolom te csak jobban tudod az autókereskedés révén
Jó kis téma ez, csak kár hogy nem tok hozzászólni mert nem értek a kocsikhoz 😃
Ezen jót nevettem 😆😆
Na kész lett az én fékem is
- új féktárcsák
- új betétek (Ferodo)
- új hajlékony fékcső
Lehet menni GTA-zni 😆😆
Autókereskedésben melózom, nem szoktam zöldségeket beszélni autó témakörben!😀
a 3-as bmw-nél 1600 ccm a legkisebb motor az valóban 10l-t eszik ha nagyon öregurasan vezetsz... de egy bmw-vel alattad ugysem fog sikerülni 😆 😂 utána 1.8 l diesel fogyasztás kb ugyanaz mint az 1.6 l benzin esetén... benzines esetén igen nagy ugrás van az 1.6 l hengerűrtartalom után mert jön a 2.5 l-es erőforrás... az ottani fogyasztást nem is érdemes firtatni mert hatalmas 😆
Hát ezzel kissé tévedésben vagy!😀
Az 1.6-os BMW akkor eszik 10 litert, vagy akár többet is, ha kitolod a szemét! 1.6 benzin után van 1.8 benzin, 2.0 benzin, 2.3 benzin stb. Dízelben pedig van 1.8d, 2.0d, 3.0d!
Az 1.8d beéri 6-7 literrel is, ha viszonylag kíméletesen van hajtva!
az újaknál igaz h van több motor is de a réginél nemnagyon pl E36 😀 vagyis én még nem találkoztam vele... de lehet tévedek...
a 3-as bmw-nél 1600 ccm a legkisebb motor az valóban 10l-t eszik ha nagyon öregurasan vezetsz... de egy bmw-vel alattad ugysem fog sikerülni 😆 😂 utána 1.8 l diesel fogyasztás kb ugyanaz mint az 1.6 l benzin esetén... benzines esetén igen nagy ugrás van az 1.6 l hengerűrtartalom után mert jön a 2.5 l-es erőforrás... az ottani fogyasztást nem is érdemes firtatni mert hatalmas 😆
Hát ezzel kissé tévedésben vagy!😀
Az 1.6-os BMW akkor eszik 10 litert, vagy akár többet is, ha kitolod a szemét! 1.6 benzin után van 1.8 benzin, 2.0 benzin, 2.3 benzin stb. Dízelben pedig van 1.8d, 2.0d, 3.0d!
Az 1.8d beéri 6-7 literrel is, ha viszonylag kíméletesen van hajtva!