Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Kmisi99 avatar
niteforce írta:
GokuTM írta:
niteforce írta:
LobiDrg írta:
De mi baja lehet tőle ?

Semmi. Nem olyan kellemes látvány, de nem lesz baja tőle

MSI Alaplap szépen mondva "meghajolt" 2kg-tól. Innen gondolva egy ASRock alaplapnak hosszútávon nem biztos, hogy olyan kellemes lesz a hűtő súlya, főleg ha már az elejétől fogva hajlik.

azért az ASRock nem annyira szar, hogy az fizikailag gyengébb legyen mint az MSI. Túlzásba viszitek hogy az ASRock szar. Egyáltalán nem. Több a hibás mint a többi gyártónál, de attól még az nem azt jelenti hogy az garantáltan tönkremegy, meg nem ajánlott senkinek.

Végre egy értelmes ember. Ja látom miért vagy értelmes. Nem Magyarországban élsz biztos azért.
0
0
0
0
niteforce avatar
GokuTM írta:
niteforce írta:
LobiDrg írta:
De mi baja lehet tőle ?

MSI Alaplap szépen mondva "meghajolt" 2kg-tól. Innen gondolva egy ASRock alaplapnak hosszútávon nem biztos, hogy olyan kellemes lesz a hűtő súlya, főleg ha már az elejétől fogva hajlik.

azért az ASRock nem annyira szar, hogy az fizikailag gyengébb legyen mint az MSI. Túlzásba viszitek hogy az ASRock szar. Egyáltalán nem. Több a hibás mint a többi gyártónál, de attól még az nem azt jelenti hogy az garantáltan tönkremegy, meg nem ajánlott senkinek.
0
0
0
0
alex13 avatar
alex13 írta:
Hali. Az Asus k50ab laptopon régen a szervízbe raktak még SRS-t és azóta újra lett rakva, kerestem a neten de nem találtam, csak ezt:https://kepfeltoltes.hu/120827/srs_1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Itt az a gond, hogy hiába raktam fel a hang drivert, mert nálam nem rakta fel vele az SRS-t sőt a telepítő varázslónál sem volt, és ott sem találtam ahol az 1. kép mutatja:// pedig a drivert az asus oldaláról szedtem le:
https://kepfeltoltes.hu/120827/srs_2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Aki tud valamit pls help!