Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Kmisi99 avatar
Lehet a wifi kártya talán kimozdulhatott.
0
0
0
0
Pisuka avatar
!Srácok!Tesoméknál ikerházban lakunk van a vezetéknélküli net upc és azt szoktam használni.Eddig okés volt de most csatlakozik a jelerösség 3-4 de azt írja nincs internet kapcsolat vagy néha azt ,hogy korlátozott hozzáférés.De a mobiltelefon wifije azonal kapcsolodik és van net is rajta mert tudok böngészni!Mi lehet a gebasz?
Előre is köszi a segitséget
0
0
0
0
tatos14 avatar
sziasztok az intel pentium D 925 ez két magos vagy csak ht-és?
0
0
0
0
Thomech avatar
niteforce írta:
igen, az Alpenföhn az EKL alvállalata, vagy fordítva, nem tudom 😃 lényeg jók a coolerek 😀

+1 Szerintem is nagyon jók! Nekem egy EKL AG -m van és nagyon meg vagyok vele elégedve! 😀
0
0
0
0
niteforce avatar
igen, az Alpenföhn az EKL alvállalata, vagy fordítva, nem tudom 😃 lényeg jók a coolerek 😀
0
0
0
0
no avatar
niteforce írta:
Koppy96 írta:
Alpenföhn-ről még életemben nem hallottam 😕 Jó márka ?
CM, Arctic, ASUS én ezeket pártolom. Xilencel és Spire-al tele van a piac, azokat nem ismerem, de szerintem azok sem lehetnek nagy és megbízható márkák.

az Alpenföhn is egy nagyon jó márka, főleg a felsőbb kategóriában vannak jelen, de az Alpenföhn sella egy megfizethető, halk és jó cooler. Nekem is ilyen van

Elírtam EKL Alpenföhn akart lenni.😆
0
0
0
0
niteforce avatar
Koppy96 írta:
CM, Arctic, ASUS én ezeket pártolom. Xilencel és Spire-al tele van a piac, azokat nem ismerem, de szerintem azok sem lehetnek nagy és megbízható márkák.

az Alpenföhn is egy nagyon jó márka, főleg a felsőbb kategóriában vannak jelen, de az Alpenföhn sella egy megfizethető, halk és jó cooler. Nekem is ilyen van
0
0
0
0
no avatar
Koppy96 írta:

CM, Arctic, ASUS ez mind belépőkategória, nincs normális "tuning" hűtőjük.