Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
19ati93 avatar
alex13 írta:
19ati93 írta:
alex13 írta:
Tudom nem nagyon ide való, de ahova való, az a topic nagyon inaktív.
Venni akarok egy videokamerát és találtam egyet, ami elvileg jó meg olcsó is. itt a link hozzá: [LINK]

Ezeket tudja:
Legolcsóbb ár 29 900 Ft
Gyártó BenQ
Értékelések
Átlagos értékelés nincs értékelve
Fő termékjellemzők
Technológia CMOS
Kamera típusa Belső memória
Termékadatok
Modell DV-M23
Termékleírás
Típus: Kamera
Képernyő felbontás: 230.000 p
Képernyő méret: 3 mm
LCD kijelző: 3"
Led lámpa
Vaku hatótávolsága: 1 m
Funkciók: Fehéregyensúly, HD formátum, Éjjelátó funkció, Lassú mozgás
Adattárolás: MicroSD kártya, SD kártya, SDHC
Videó felbontás: 1920x1080, 1280x720, 848x480, 320x240 képpont
Kép felbontás: 16M (4608x3456 - interpoláció) / 8M (3200x2400 - interpoláció) / 5M (2592x1944) / 3M (2048x1536)
Digitális zoom: x8
Optikai zoom: x5

És ez megéri? Vagy ez is azok közé tartozik amit megveszel és olyan kacat minőségű video-t csinál, hogy bánja a szemedet amikor nézed? Vagy ez tényleg jó?
Ha lehet olyan írjon aki tényleg ért hozzá.😀 Előre is kössz.

Vagy ha esetleg valaki tud jobbbat hasonló árban az jó lenne. Az a lényeg: Full HD video felbontás, egész jó video minősséggel, fénykép készítés, Ha lehet legyen benne vaku. A zoom-ok annyira nem fontosak.

30 ezerért az a full HD elég gyenge de házi használatra megteszi, és interpolált fényképeket készít ami szerintem bünronda lehet...! a benq-ról sokat nem tudok,de a Toshiba az alsó árkategóriába is készít türhető kamerákat!

Maximum egy 40-45k-ig mit tudsz ajánlani?

szerintem ez :
Toshiba Camileo X200
alsó árkategóriában szerintem alázza a többit!
főbb tulajdonságai:

Szenzor típusa CMOS
Rögzítés típusa Belső memória/Memóriakártya
Felvételi mód Full HD kamera
3D videokamera Nem
Kártyaolvasó Van
Felbontás 8 Mpix