Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
NSD4rKn3SS avatar
Hunork
Ahogy én látom forrasztva van.
[LINK]
0
0
0
0
Hunork avatar
Hát a táp féléves, majd hétvégén kipucolom a gépet is amúgy, meg lesz egy venti csere is a házban. Plusz a kábeleket átnézem, amit írtam, és ha kel felcserélgetem. Aztán meglássuk. Lehet, hogy ventit kéne benne cserélni, majd eldől, azon viszont nem fogok spórolni.
Jut eszembe: FSP Hyper S szériánál ugyen nem forrasztva van a táp ventije, hanem csatlakozós? (nem akarok ráfaragni)
0
0
0
0
csuz-li avatar
Hunorok: Szerintem ez normális. Nálam is van hasonló, főleg, mikor hanyagolom a portalanítást.

kmd94 Nem bírja az alaplap. Piero ötlete jó lenne. Előtte még megpróbálkozhatsz egy BIOS frissítéssel, de inkább a csere, ha megoldható.
0
0
0
0
Hunork avatar
Nem, a VGA alapjáraton van. És minden más is. (CPU, lemezhasználat..stb) A tápegység ventije indul be és áll le, majd ezt ismétli.
Amúgy a VGA fogyasztási és egyéb adatai Idle állapotban:
GPU memória 0.25 A
GPU VRM 2.00 A
GPU Vcc 3.262 V
GPU memória 1.001 V
GPU +12V 11.813 V
GPU VRM 0.900 V
0
0
0
0
hashimoto avatar
Nem lehet,hogy valami használja a kártyát közben,és azért?
0
0
0
0
Hunork avatar
Üdv mindenki!

Most nem kerestem külön topikot erre, remélem itt is lesz válasz.
Lehet, hogy le volt, van írva, de nem találom. Adott a tápom, FSP Hyper S700W. Régebben volt zörgés gond, de az megoldódott az Aeneas házban. Semmi baj nincs vele, minden szépen megy.
DE: Amit viszont észre vettem, hogy Idle állapotban (tehát fórum, internet, office...stb), a tápegység ventije lelassul, majd beindul. Ha az R9 390 dolgozik, nyilván kell neki a szufla, az nem gáz, de nagyon idegesítő, mikor a halál csendes ház (ezért vettem, meg cseréltem benne ventiket) egyszer csak "beindul", aztán elcsendesül, aztán megint, és megint csend lesz. Mitől van ez? Orvosolható-e?
0
0
0