Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
molfer98 avatar
ximo írta:
molfer98 írta:
ximo írta:
Sziasztok!
Éppen Risen 2 című game-el szeretnék játszani, másik gépen már elkezdtem, és elhoztam magammal egy-két mentést, hogy majd onnan folytatom, otthoni gépen Win7 van amin szertnék játszani azon xp. Na most bárhogy keresem nem találom hova pakolja a mentési file-okat a játék, valakinek van ötlete?

Ha jól tudom akkor ezt nem lehet megcsinálni. Csak úgy ha win 7-es gépről win7-es gépre lehet rakni

😞 Azért köszi a választ!

De jobb ha mást is megkérdezel mert nem 100%-ra mondom 😀
0
0
0
0
ximo avatar
molfer98 írta:
ximo írta:
Sziasztok!
Éppen Risen 2 című game-el szeretnék játszani, másik gépen már elkezdtem, és elhoztam magammal egy-két mentést, hogy majd onnan folytatom, otthoni gépen Win7 van amin szertnék játszani azon xp. Na most bárhogy keresem nem találom hova pakolja a mentési file-okat a játék, valakinek van ötlete?

Ha jól tudom akkor ezt nem lehet megcsinálni. Csak úgy ha win 7-es gépről win7-es gépre lehet rakni

😞 Azért köszi a választ!
0
0
0
0
molfer98 avatar
ximo írta:
Sziasztok!

0
0
0
0
ximo avatar
Sziasztok!
0
0
0
0
molfer98 avatar
molfer98 írta:
Sziasztok. Mi annak a kábelnek a neve amivel össze tudom kötni az xbox360 gamepadom és a gépet?
0
0
0
0
sisko avatar
nem winampra kell, hanem mp3 lejátszóra

Én is így értettem,és arra mondtam,hogy régebben a winamppal konvertáltam át az audio cd-t mp3-ba 😃
0
0
0
0
Feki1991 avatar
alex1997 írta: