Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
ors11 avatar
TaylorXIII írta:
Vistát teljes mértékben támogatja a játék. Ott írja a gépigényben.

Aval nincs is bajom,csak ne legyen kevé a RAM
0
0
0
0
Demoz avatar
A 160-as IDE-s vinyóm elég fura hangot adott már ki kb 1 hónapja, de nem nagyon figyeltem fel rá, egészen máig, mert amikor most kapcsoltam volna be, akkor kaptam egy kékhalált, aztán már a starting windows képernyőm túl nem is jutott...aztán most olyan hangot adott ki, mint ami teljesen meghalt (nem ezen a vinyóm volt az op. rendszer).
Szerintetek meg lehet csináltatni, vagy legalább le lehet menteni az adatokat róla valahogy?
0
0
0
0
TaylorXIII avatar
Vistát teljes mértékben támogatja a játék. Ott írja a gépigényben.
0
0
0
0
ors11 avatar
TaylorXIII írta:
Igaz is Oprendszer milyen van faterod laptopján? Bár nem hinném, hogy ezen akadnál fenn.

Engem az aggaszt egy kicsit, hogy 8MB-ot írt videokártya memóriájára. Nem tudom, hogy ezt terheéstől függően változik-e vagy valami de ha nem fog változni akkor nem lesz elég. BIOS-ban feljebb kell rakni és ez annyiban lesz rossz, hogy RAMból fog elvenni amiből szintén nincs sok.

Sajna Vista...de valahogy megoldom majd
0
0
0
0
TaylorXIII avatar
Igaz is Oprendszer milyen van faterod laptopján? Bár nem hinném, hogy ezen akadnál fenn.

Engem az aggaszt egy kicsit, hogy 8MB-ot írt videokártya memóriájára. Nem tudom, hogy ezt terheéstől függően változik-e vagy valami de ha nem fog változni akkor nem lesz elég. BIOS-ban feljebb kell rakni és ez annyiban lesz rossz, hogy RAMból fog elvenni amiből szintén nincs sok.
0
0
0
0
ors11 avatar
[quote][b]alex13 írta:[/b]
[quote][b]ors11 írta:[/b]
[quote][b]TaylorXIII írta:[/b]