Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
NTSC Jani avatar
Nem ír ki CMOS error szöveget?
0
0
0
0
no avatar
helotok.nekem lenne egy olyan kerdesem,h.a regi gepemet ah.bekapcsolom allandoan hibat ir ki,es 2fajta lehetosegem van.F1 setup,F2 resume.na most ha F2-est nyomok,akkor elindul a gep,de a 3giga rambol csak 2-ot ismer fel,vagyis ugy irja ki,h.annyi hasznalhato.ha pedig F1-et nyomok,belemegy a biosba,es csak nyomok egy F10-et,ujraindul a gep,es mar minden jo.de ezt minden egyes bekapcsolasnal meg kell ismetelnem.valakinek valami otlete?nekem lenne egy,de eloszor megvarom a ti velemenyeteket
0
0
0
0
niteforce avatar
molfer98 írta:
Windows 7 x64 alienware edition. Ez miben más a többi win7-től?

elcseszte mindenféle lassító vackokkal meg témával egy modder. Semmiképpen ne ilyeneket rakj fel.

Robiika: Ha a hűtést így megoldottad, akkor a táp lehet.
0
0
0
0
molfer98 avatar
Windows 7 x64 alienware edition. Ez miben más a többi win7-től?
0
0
0
0
robiiikaa avatar
Sziasztok! Kellene egy kis segítség.

Van egy gépem,ami Windowsba belépésnél kikapcsol. Én felmelegedésre tippeltem,így cseréltem a pasztát,raktam mellé egy szoba ventit,meg raktam bele más cuccokat.
Esetleg tudjátok mi lehet a hiba???? Ugyanúgy fent áll paszta és minden egyéb hűtés berakása után is.
Gépem konfigja:
AMD Athlon X2 6000+
Kingmax 2gb RAM
ATI RADEON HD 3870
80 gb-os Samsung vinyó
Codegen 480W-os táp
MSI alaplap

Nagyon megköszönném,ha valaki segítene. Előre is köszi!!
0
0
0
0
TaylorXIII avatar