Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Cooley avatar
alpyka2 írta:
sziasztok😀
azt szeretnem kerdezni hogy mi a kulombseg a HDD es az SDD kozott?

Azon kívül, hogy mindkettő adattárolásra való minden. 😀 Röviden az SSD nem tartalmaz mozgó alkatrészeket, memóriachipeken tárolja az adatot, ezért nagyon minimális az elérési ideje, és jóval magasabb az írási/olvasási sebessége, mint a HDD-knek. Viszont az SSD-k jóval drágábbak, és korlátozottabb a tárkapacitásuk.
A komolyabb konfigurációkat úgy érdemes összerakni, hogy SSD-re teszed a rendszert, programokat, és ha nagyobb méretű SSD-ről van szó, akkor a játékokat is, minden mást (pl zene, film, játékok képfájlja, programok telepítője stb.) pedig egy HDD-n érdemes tárolni.
0
0
0
0
alpyka2 avatar
sziasztok😀
azt szeretnem kerdezni hogy mi a kulombseg a HDD es az SDD kozott?
0
0
0
0
Thomech avatar
Sziasztok
Most az lenne a probléma ezzel a ge.yo géppel hogy az integrált videókártya szerintem túl hevűlt mert teljesen be csíkozódott a monitor, megnéztem a pasztát és ilyen ragacsos volt már gondolom nem hűtőt sokat! Újra pasztáztam és most megy eddig nem volt vele baj bár mostis olyan meleg a borda hogy nem bírom meg fogni. Károsodhatott az alaplapi vdkártya? Mert tesóm azt mondta ha el is kezd működni csak napjai vannak hátra?!
Mert akarok rá venni egy kis ventit de ha úgyis ki fog púrcanni inkább veszek egy vd kártyát!
Válaszokat előre is nagyon köszönöm! 😀
0
0
0
0
borebaba avatar
Szevasztok! Annyit szeretnék mondani, hogy letöltöttem a POP Sands of time-ot (ugyanis ki akarom vinni a 3lógiát), elkezdtem a telepítést és eljutottam addig hogy regisztrálni kell az UBI oldalára. Ez meg volt minden, de amikor rámentem a nextre kiírta, hogy Internal error? Most mit csináljak?😞 A válaszokat előre is köszönöm. 😉
0
0
0
0
Bicike avatar
Szerintetek miért nem ismeri fel a gépem a mikrofont?