Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
akosbaa avatar
Az lenne a kérdésem,hogy letöltöttem a Torchlight 2-őt,és megy is,csak az a baj,hogy átlag 9-13 FPS-el.
A gameboosterrel néztem meg.
Lehetne valahogyan fennebb tonászni az FPS-t,hogy a játék élvezhető legyen?

Intel C2D T5450 1.66Ghz 2CPU-s
1Gb RAM
Intel GMA945

Ha beleraknék még +512 mb RAM-ot,az segítene-e?
0
0
0
0
TaylorXIII avatar
Oké de más böngészőnél nincs vagy nem ekkora a terhelés😃 Csak egy ötlet volt😃
0
0
0
0
akos328 avatar
TaylorXIII írta:
madchief írta:
Az mitől lehet hogy kb 2 hete szaggatás nélkül ment pl: CS:GO, most meg be van lassulva mint a fene még kisebb grafikán is...

lehet, hogy nagy hülyeség amit írni fogok de akár ettől is lehet de pl a gepigeny.hu oldal Firefoxban valami irgalmatlanul zabálja a processzort, nekem 30-60%ban kihasználja. Ez más böngészőben nincs így😃 szóval ha játszol és meg van nyitva akkor ez is leterhelheti😃 niteforcenak is vannak problémái core 2 duo procival az oldallal.
De ez ki fog derülni ha megnézed a feladatkezelőt ahogy azt GokuTM írta😃

Nem maga a FF terheli le hanem a flash player és a flash tartalmak amik CPU igényesebbek.
0
0
0
0
TaylorXIII avatar
madchief írta:
Az mitől lehet hogy kb 2 hete szaggatás nélkül ment pl: CS:GO, most meg be van lassulva mint a fene még kisebb grafikán is...

lehet, hogy nagy hülyeség amit írni fogok de akár ettől is lehet de pl a gepigeny.hu oldal Firefoxban valami irgalmatlanul zabálja a processzort, nekem 30-60%ban kihasználja. Ez más böngészőben nincs így😃 szóval ha játszol és meg van nyitva akkor ez is leterhelheti😃 niteforcenak is vannak problémái core 2 duo procival az oldallal.
De ez ki fog derülni ha megnézed a feladatkezelőt ahogy azt GokuTM írta😃
0
0
0
0
akos328 avatar
GokuTM írta:
madchief írta:
GokuTM írta:
madchief írta: