Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
gyenesmartin avatar
hector maio írta:
1440x900 Medium 2x élsimítás 😃
Ennyit bír a procid. Esetleg a grafikát feljebb teheted. Elvileg ugyanúgy menne, de legalább szebben.
0
0
0
0
Adam996 avatar
1440x900 Medium 2x élsimítás 😃
0
0
0
0
TaylorXIII avatar
hector maio írta:
https://www.kepfeltoltes.hu/121028/1259503668N_vtelen_www.kepfeltoltes.hu_.png

Sziasztok az mért van hogy az F1 2012-ben (ez minden játéknál így van) a gépem csak 20, 30%-ban használja a GPU-t a ramból is csak 1-1,5 gb-t használ csak a cpu-t használja 100%-ban ez most procilimit vagy a VGA hibás?

2x1GB Ram 800Mhz DDR2 (Dual Channel)
AMD Athlon X2 5000+ 2,6Ghz (2mag)
Ati Radeon HD5670 GDDR5 775/1000 oc: 900/1120mhz

Furmark 99%-ban használja a GPU-t

Van proci limited az biztos de milyen felbontásban játszol? AA-t használsz? Az tudja nagyon megdobni a GPU használatot😃
0
0
0
0
SnileZ avatar
hector maio írta:

Sziasztok az mért van hogy az F1 2012-ben (ez minden játéknál így van) a gépem csak 20, 30%-ban használja a GPU-t a ramból is csak 1-1,5 gb-t használ csak a cpu-t használja 100%-ban ez most procilimit vagy a VGA hibás?

Milyen felbontáson játszol?
0
0
0
0
Adam996 avatar

0
0
0
0
Koppy96 avatar
Egész jó 😃
Ennél többet nem nagyon lehet kihozni ebből a kis helyből.

Szerk.: Nagy hülyeség lenne a venti helyét beáldozni ?
Amúgy sem hiszem hogy rakok oda ventit, inkább majd hátulra.

Készítettem 3 tervet, nem tudom eldönteni melyik a jobb.
[LINK]
[LINK]
[LINK]
0
0
0
0
Szilard96 avatar
Koppy96 írta:
A gépházam oldalába szeretnék rakni plexit, de nem tudom milyen formája legyen.
A venti helyét mindenképp meg akarom hagyni, és az alsó szellőzőt sem akarom beáldozni, mert azon keresztül távozik a vga által kifújt levegő.