Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
mlan0 avatar
Nekem is Sony Ericsson Xperia X10 mini-m van de akkor olyan nincs hogy le tőltőm az internetről az alkalmazást és áthuzom a telefon mappájána azt megy a telefonon az alkalmazás?
0
0
0
0
ProAkos avatar
Szia!

Playmarketröl tudsz leszedni alkalmazásokat+vannak androidos telefonokra megfelelő letöltő oldalak interneten ahonnan letudsz még tölteni. Nekem speciel egy Sony Ericsson Xperia mini prom van, számitógépröl áttett alkalmazást nem találtam a telefonomban.
0
0
0
0
mlan0 avatar
Azt szeretném kérdezni hogy... Hogyan tegyek androidos telefonra a számitógépről alkalmazásokat? Jah és honnan lehet le tőlteni őket??
0
0
0
0
Cooley avatar
ludilud írta:
Sziasztok! A t-home által adott DSL 360R típusú modemet cserélném le egy ugyan ilyen típusú modemre ami teljesen új bontatlan.A kérdésem az lenne,hogy van-e valami speciális beállítás amit végre kell hajtani az új modemben?Itt elsősorban olyan beállításokra gondolok amit a szolgáltató miatt kell elvégezni?Pl. nem-e lesz baj abból ha észreveszik,hogy nem az ő modemjüket használom?Köszi előre is.

Szerintem ezt célszerű lenne tőlük megkérdezni.
0
0
0
0
mlan0 avatar
Jah értem.,, köszi 😀

Hova tegyek egy androidos telefonra alkalmazást? melyik mappába??
0
0
0
0
akos328 avatar
a másik lehetőség a mobilnet, de ahhoz a szolgáltató lefedettsége szűkséges. nah ha most neked nincs bent SIM kártya akkor nem tud egyik szolgáltatóhoz sem csatlakozni.
mást nem tudok, esetleg még vannak vpn-ek virtuális hálózatok, de azt kötve hiszem h lehet netezésre használni.
0
0
0
0
mlan0 avatar
akos328 írta:
mlan0 írta:
Az lenne a kérdésem hogy ma vettem egy telefont.. 😀 és még nincs benne sim kártya (pannonos) de attol függetlenül lehetne rajta faceookozni?? 😀 mert van ilyen ingyenes szar,, 😜 (amugy a telefon androidos)